Jump to content

Playstation Portable


Matteus
 Share

Recommended Posts

Skulle också vilja ha en. Jag har iofs pengar men vettefan. Måste spara till PS3 och kanske Rev och det kostar ju en slant.

Gör som mig, har du inte råd att slänga iväg så mycket pengar för tillfället

vänta med att köpa en tills de går ner i pris, och då finns det säkert en nyare förbättrad version

av den och även spelen sänks ju i pris de med. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh jobbigt! Köpte Lumines idag men det föll mig inte i smaken...Killen i affärer sa att jag kunde byta tillbaks det ifall jag inte gillade det...Alltså 10 dagars öppet köp. Så nu har jag funderat på ett annat spel. Eller faktiskt två spel men jag kan inte bestämma mig. Någon som spelat dessa och kan ge fler åsikter...

Mercury har jag testat och tyckte väldigt mycket om det. Och sen har vi Twisted Metal som jag tycker verkar grymt kul. Har spelat Twisted Metal till Playstation ONE så jag hoppas kunna gilla detta med. Vad jag ser mest fram emot är att man kan lira online! Då håller ju spelet mycket längre. Så vad säger ni... Mercury eller Twisted Metal? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 3700 på banken. Räcker det till en PSP ? :'(

Ja för tusan lätt! Om du köper Value Pack så får du 1 PSP, 1 par hörlurar, 1 minneskort på 32mb (räcker gott o väl till spel men inte filmer etc.), 1 disk med trailers o musikvideos och du har även råd med ett spel till den :rolleyes:

Nu undrar jag, måste jag ha ett speciellt program för att sänka kvalitén på filmer så dom får plats i min PSP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja för tusan lätt! Om du köper Value Pack så får du 1 PSP, 1 par hörlurar, 1 minneskort på 32mb (räcker gott o väl till spel men inte filmer etc.), 1 disk med trailers o musikvideos och du har även råd med ett spel till den ;)

Nu undrar jag, måste jag ha ett speciellt program för att sänka kvalitén på filmer så dom får plats i min PSP?

Jorå!

http://www.xilisoft.com/downloads/x-psp-video-converter.exe

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...