Jump to content

Playstation Portable


Matteus
 Share

Recommended Posts

Jo, nu är det så att jag är lite sugen på att importera en PSP från "det stora landet i väst" men innan jag tar något sånt beslut så undrar jag om nån här har importerat en. Hur är den att spela på? Är den bra etc. etc. Ni som har en kan väl vara så snälla och berätta så mycket ni kan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Ja, då drar jag upp den här igen eftersom idag är det Sverige premiär för PSP!! Jag importerade aldrig en PSP men jag var och köpte den idag! En riktigt fin liten lyxmaskin :blink: . Håller just nu på att lägga in ett Simpsons avsnitt på minneskortet. Och senare ett med Family Guy. Så skriv om denna lilla sak!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte mitt idag också på GAME. Kostade 4600 totalt med minneskort, tillbehörspaket, ett spel och lite annat. Köpte btw det största minneskortet på 1 GB.

Ska försöka överföra lite filmer sen, tankade hem Day after tomorrow (.avi) och ska försöka konvertera till psp formatet (MP4).

Jag måste fråga dig en sak. När jag laddar ner avi. filer och försöker sen titta på dom, då hör jag bara ljudet och ser ingen bild. Ska det vara så? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste fråga dig en sak. När jag laddar ner avi. filer och försöker sen titta på dom, då hör jag bara ljudet och ser ingen bild. Ska det vara så? :(

Man kan inte se .avi filmer. Du måste konvertera (finns ett dussin program till det) till MP4. Sedan måste du överföra med ett über1447 program som tog mig 2 timmar att fixa.

Läs runt lite på forum etc. Fixa hem ImToo PSP Video Converter så ser du hur du ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte se .avi filmer. Du måste konvertera (finns ett dussin program till det) till MP4. Sedan måste du överföra med ett über1447 program som tog mig 2 timmar att fixa.

Läs runt lite på forum etc. Fixa hem ImToo PSP Video Converter så ser du hur du ska göra.

Jag vet att PSP:n bara kan spela upp MP4 filer. Och om du vill ha ett riktigt enkelt program för att konvertera så ska du använda PSP Video 9 som både konverterar filerna till MP4 och som sen även kan lägga in dom på din PSP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte mitt idag också på GAME. Kostade 4600 totalt med minneskort, tillbehörspaket, ett spel och lite annat. Köpte btw det största minneskortet på 1 GB.

Ska försöka överföra lite filmer sen, tankade hem Day after tomorrow (.avi) och ska försöka konvertera till psp formatet (MP4).

Tillbehörspaketet, alltså paketet med hörlurar och allt?

Spelen går på.. 500pix?

Fan va allt ska kosta nuförtiden.. Men men, PSP will be mine :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...