Jump to content

Pengar Pengar Pengar!!!!!!!!!!


Foo
 Share

Recommended Posts

Jag har nästan inga pengar, Jag behöver 120.000 till Mailbu club! Hur får man pengar snabt?

Det tar så lång tid att vänta på pengarna från: Taxin, Glassen, Botyard och Tommy V.

Jag har just köpt Filmstudion och är på 2:a uppgradet.

Jag skuule även vilja ha Sunshine Autos och (Penga Tryckeriet)... eller vad det är

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spara ihop till Sunshine Autos och sen fixar du en rocket launcher. Anmäl dig till street racet "VC endurance" (kostar 10000$ / race), sedan går du till startfältet och spränger de 3 bilar som står där (racet startar om du skjuter på någon). Sen är det bara att köra igenom hela racet så får du 40000$ varje gång du vinner det. Från början kanske det ser ut som du förlorar mer pengar än du vinner på det här, men när du väl köpt Sunshine Autos så kommer du att tjäna mycket pengar snabbt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ett annat sätt du kan göra:

sno en PCJ 600 och få upp farten på en lång raksträcka (tex huvudleden på mainland), sen så gör du en whelie (håll in ned-knappen och kryss), jag gjorde en whelie på 200 meter och fick 501$ i Whelie bonus en gång!

Redigerad av vigge89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...