Jump to content

WTF Piratbyråns fall?


The Dude
 Share

Recommended Posts

Jag ska knulla sönder honom, sedan ska jag döda honom och knulla honom igen. Sedan ska jag begrava honom, gräva upp honom, och knulla honom igen. Sedan ska jag bajsa på honom, skära av hans tunga och slicka upp mitt bajs med den.

Jag tycker Henrik Pontén är skön. Håller inte med om hans åsikter till någon grad men man får ju respektera att han bara gör sitt jobb. Om man tänker på Fildelningsdebatten som var på tv för ett tag sen när han diskuterade med Jens Nylander (från Jens Of Sweden) så var han mycket professionell medan Jens bara var allmänt omogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker Henrik Pontén är skön. Håller inte med om hans åsikter till någon grad men man får ju respektera att han bara gör sitt jobb. Om man tänker på Fildelningsdebatten som var på tv för ett tag sen när han diskuterade med Jens Nylander (från Jens Of Sweden) så var han mycket professionell medan Jens bara var allmänt omogen.

Aye, Jens var ett äkta svin... det skönaste var dock Ponténs leende då han talade med killen som han hade tagit fast för några år sedan för att han sysslade med fildelning. Now that's a devilish grin, kids...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aye, Jens var ett äkta svin... det skönaste var dock Ponténs leende då han talade med killen som han hade tagit fast för några år sedan för att han sysslade med fildelning. Now that's a devilish grin, kids...

Öö Pontén blev ju storägd. Han var ju bara pinsam, specillt sistagrejen han skulle dra om Piratbyrån-killens gratistidning.

Piraterna smiskade upp antipiraterna så hårt i den debatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öö Pontén blev ju storägd. Han var ju bara pinsam, specillt sistagrejen han skulle dra om Piratbyrån-killens gratistidning.

Piraterna smiskade upp antipiraterna så hårt i den debatten.

Totalt sett kanske men om man tänker Pontén vs. Jens så tycker jag att Pontén vann :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt alla moderatorer.

Men nu när san andreas release är nära. Så måste alla få se vad The Pirate Bay gjort med hemsidan.

Gå in dit nu.

Länkar. Länken kommer inte finnas länge för alla mods kommer ta bort den.

Föresten lägger upp en bild istället... Kolla vad TPB gjort med sin logo:

Så fint :'(

Och om man klickar där så komer det upp alla resultat av sökningen:

"grand theft"

eller

"theft auto"

Det är så fint :'( Men dock inte bra :) Den där jävla piratkopian av spelet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt alla moderatorer.

Men nu när san andreas release är nära. Så måste alla få se vad The Pirate Bay gjort med hemsidan.

Gå in dit nu.

Länkar. Länken kommer inte finnas länge för alla mods kommer ta bort den.

Föresten lägger upp en bild istället... Kolla vad TPB gjort med sin logo:

[iG]http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/gufrgrh.JPG

Så fint :'(

Och om man klickar där så komer det upp alla resultat av sökningen:

"grand theft"

eller

"theft auto"

Det är så fint :'( Men dock inte bra ;) Den där jävla piratkopian av spelet :ph34r:

Tjock nize :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...