Jump to content

WTF Piratbyråns fall?


The Dude
 Share

Recommended Posts

Piratbay Helt jävla galet ju, snutjävlarna krossar revolutionen!

"Idag utförde svenska antipirater en husrannsakan mot The Pirate Bay och beslagtog servrarna som driver sajten. Det här innebär troligtvis slutet för The Pirate Bay, och vi som har drivit sajten ber om ursäkt för alla som har förlorat inkomster på grund av vår verksamhet."

Och varför i helvete ber dom ursäkt till skivjättarna för de inte får ut maximalt av sina ockerpriser?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Piratbay Helt jävla galet ju, snutjävlarna krossar revolutionen!

Idag utförde svenska antipirater en husrannsakan mot The Pirate Bay och beslagtog servrarna som driver sajten. Det här innebär troligtvis slutet för The Pirate Bay, och vi som har drivit sajten ber om ursäkt för alla som har förlorat inkomster på grund av vår verksamhet.

I hur jävla många topicar ska det där postas?

Jag var tvåa i dagens lol efter någon i den nya lagen topicen. Och nu här. :wacko:

EDIT: Ja dom är väll tvingade av polisen :ermm:

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I hur jävla många topicar ska det där postas?

Jag var tvåa i dagens lol efter någon i den nya lagen topicen. Och nu här.  :wacko:

EDIT: Ja dom är väll tvingade av polisen  B)

Det är en stor nyhet, gör väl inget om det får en egen tråd :ermm:

btw, grattis till andraplatsen

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I hur jävla många topicar ska det där postas?

Jag var tvåa i dagens lol efter någon i den nya lagen topicen. Och nu här. :wacko:

EDIT: Ja dom är väll tvingade av polisen :ermm:

Jag anser att denna sjuka händelse ska uppmärksammas fler än en gång. Och dagens lol kanske inte direkt är den rätta platsen för nyheten.

Jag vill inte gå in på lagen i detalj utan på hur snutjävlarna kan trotsa demokratin och gå mot folkets vilja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, en tracker är inte olaglig, så det är säkert som CoputerSweden säger att sidan är hackad

Hoppas det..

annars så tror jag nog att en annan svensk tracker kommer att dyka upp inom en snar framtid.

EDIT: piratbyråns sida verkar ju inte heller funka.. varför skulle dom ha beslagtagit den med?

Redigerad av Visa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...