Jump to content

Mitt vc funkar inte


Ante_freeman
 Share

Recommended Posts

Prova med andra spel och se om det funkar(t.ex GTAIII)? om ditt playstation är chippat så bör du nog också kolla med något bränt spel.

om det är så att inget spel funkar så är det ju fel på playstationet men om det bara är VC som inte funkar så är det ju någonting med skivan. så kan man ju i alla fall börja resonera, så man vet vad man ska åtgärda ;) .

om det är så att det är playstationet det är fel på så kan jag bara tänka mig att lasern är överhettad.

för mig så va lasern överhettad även fast jag inte hade gjort något speciellt med playstationet som t.ex att ha på den i ca. 3 dagar.

jag kan i alla fall tänka mig att det är något fel på playstationet, det brukar det vara och eftersom det inte va så mycket/inga repor på skivan så är det nog playstationet. det är min gissning i alla fall.

fan vad teknisk jag känner mig nu B);)

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prova med andra spel och se om det funkar(t.ex GTAIII)? om ditt playstation är chippat så bör du nog också kolla med något bränt spel.

om det är så att inget spel funkar så är det ju fel på playstationet men om det bara är VC som inte funkar så är det ju någonting med skivan. så kan man ju i alla fall börja resonera, så man vet vad man ska åtgärda ;) .

om det är så att det är playstationet det är fel på så kan jag bara tänka mig att lasern är överhettad.

för mig så va lasern överhettad även fast jag inte hade gjort något speciellt med playstationet som t.ex att ha på den i ca. 3 dagar.

jag kan i alla fall tänka mig att det är något fel på playstationet, det brukar det vara och  eftersom det inte va så mycket/inga repor på skivan så är det nog playstationet. det är min gissning i alla fall.

fan vad teknisk jag känner mig nu :)  :(

okej ;) !!! Vad kan man göra åt saken då da :P ??? Tack ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...