Jump to content

Jag har ATI Radeon 7000, Intel Celeron 2,2 gHz och


 Share

Recommended Posts

Tror ni att mitt Geforce4 mx420 orkar med det, 64mb?

Eftersom alla har fått svar utom jag så frågar jag igen. :'( (se quote)

EDIT: Min dator uppfyller de andra kraven, bara grafikkortet jag är orolig över.

Redigerad av Kow
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 122
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Men på Grand Theft Auto: Vice City har jag ett problem med prestandan, när bilen har kamera vinkeln framåt (normal kamera) så är det laggfritt och när jag tittar bakåt så små laggar det, bilen går typ -  -  --- -- - - - det ser ut så

Och när jag tittar bakåt och det är laggfritt så är det laggigt när jag kör bil med framåt vinkel alltså (normal).  Som man börjar köra bil i början om du inte förstår. 

Det beror på vilket ställe jag kör.  När jag kör typ till militär basen till norr från flygplatsen laggar det med normal kamera, när jag tittar bakåt laggar det inte, och när jag åker från militär basen till flygplatsen laggar det inte med fram kamera vinkel och då laggar det med bak kamera vinkel. 

Handlar det om minnen? Har 256 ram det räcker tror jag för att det är rekommenderar (Bäst) och man ska ha minst 64 mb ram (datorminne) tror jag.  ATI Radeon 7000 har 64 mb ram och man är rekommenderar 16 mb ram (grafikminne).

Eftersom alla har fått svar utom jag så frågar jag igen. :'( (se quote)

EDIT: Min dator uppfyller de andra kraven, bara prestandan är jag orolig över.

Redigerad av GT4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att du borde uppgradera med lite nytt ramminne. :wub: Du kan ju köpa en till 256mb, så har 512 totalt. :P Se till att de båda minnena är kompatibla med varandra. Grafikkortet verkar vara ok. Jag tror att du klarar dig om du bara fixar minnet. ;P Själv fick jag lite uppgradering i julklapp. Så nu har jag GeForce 5600 128mb, 512mb ram och AMD Barton 2600+. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack -_-

vet inget om sånt här, så jag skriver allt som står :lol:

Intel® Pentium

® 4 CPU 3.20GHz

AT/AT COMPATIBLE

998 244 kB RAM

--------------------

Kan jag spela GTA: sa med det?

Processorn klara iaf av spelet. Om 998 244 kB Ram är lika mycket som ca 998 mb klarar du av det med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du klarar Far Cry och DOOM3 så klarar du San Andreas.

Solid_x : Ja, det kommer gå bra, minnet är väl på 128mb?!?

Kow: Kanske, testa och se

De vad jag som skrev med solid_x hadde fel användare inne men jag har 512mb ram men bara 2gz processor men farcry e inge problem alls det flyter på hur bra som helst

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...