Jump to content

Bästa moderatorn?


Tweak
 Share

Vem är den bästa moderatorn på gtasajten?  

107 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Underhållaren dör alltid i actionfilmerna :mellow:

Tittar inte så mycket på action, vad nu det har med någonting att göra :lol:(w00t)

Vote: Funnylin. Är den enda jag liksom snackat med... Underbar kille!

Awwww :P

------------------

btw: Får nog hålla med medlemmarna som ovan diskuterade om folk bara röstar på mig för att dom råkar gilla min flippade humor. Rösta på den som ni tycker gör ett bra jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Tycker alla gör ett bra jobb. så om jag ska rösta så får det bli efter personlighet.

funnylin

rolig, aktiv. gör ett bra jobb. inte tjurig. han har med andra ord det hela paketet som gör en moderator till en bra moderator.

stellhell

aktiv, gör ett bra jobb. kan väll göra en höna av en fjäder ibland som kan vara lite jobbigt.

Jocken

aktiv, gör ett bra jobb. kan vara lite otrevlig ibland. en gång så varnade han mig när jag drog ett skämt. det tycker jag va lite mycket

KalleR

aktiv, gör ett bra jobb. kan inte säga så mycket om hans personlighet. han är helt okej.

Arvid

inte så aktiv vilket gör att han inte gör ett bra jobb. det hänger lite ihop det där.

kan inte säga heller vad jag tycker om honom eftersom han inte visar sig eller om han är bra eller mindre bra så jag låter det vara osagt.

Topp3

aktiv, gör ett bra jobb. kan ha överseände men gör allting diskret och bra i alla fall. det går inte att förklara riktigt. men tolka detta som bra kritik.

Hawkeye

hehe, vad ska man säga.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...