Jump to content

The good old days...


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm, är det bara på internet eller har du dåligt självförtroende i verkliga livet också?

Hmm, är det bara på internet eller är du otroligt sexig i latex i verkliga livet också? ^_^

Ne men seriöst. Bara för du är 86:a så betedde du dig väldigt barnsligt. Antagligen därför han skrev barn wacko.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, är det bara på internet eller är du otroligt sexig i latex i verkliga livet också? ^_^

Ne men seriöst. Bara för du är 86:a så betedde du dig väldigt barnsligt. Antagligen därför han skrev barn wacko.

Jadu, så kan det ju vara.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstod det, hmm.. Dålig sarkasm.

Ja, det var ett skämt i mitt första inlägg, jag trodde det var rätt uppenbart.

Hmm, är det bara på internet eller har du dåligt självförtroende i verkliga livet också?

Jag hade väldigt dåligt självförtroende för ett par år sen, men just nu känner jag mig mycket bättre än någonsin förut. Men vad har det med din underutvecklade förmåga att känna igen humor att göra?

Stell: Ne, jag skrev barn för att det är en kul grej bara. "Barn, sluta bråka, annars får ni sätta er i bilen" o.s.v. Kulkul. ^^

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det var ett skämt i mitt första inlägg, jag trodde det var rätt uppenbart.

Jag hade väldigt dåligt självförtroende för ett par år sen, men just nu känner jag mig mycket bättre än någonsin förut. Men vad har det med din underutvecklade förmåga att känna igen humor att göra?

Stell: Ne, jag skrev barn för att det är en kul grej bara. "Barn, sluta bråka, annars får ni sätta er i bilen" o.s.v. Kulkul. ^^

JAG tycker det var asigt kul! Speciellt med den fina illustrationen!! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, är det bara på internet eller är du otroligt sexig i latex i verkliga livet också? :shifty:

Ne men seriöst. Bara för du är 86:a så betedde du dig väldigt barnsligt. Antagligen därför han skrev barn wacko.

Haha, Stellhell kallar en annan väldig barnslig, måste vara dagens lol ^_^:);P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det var väl goa tider förr, kommer ihåg när Hultenius införde IPB-forumet och kommer också ihåg när skribb fick damp på forumet... suck, bara Hultenius inte hade tagit bort den gyllene topicen...

:shifty:

Har inte läst hela tråden,så jag kan ha missat det ifall det kom fram men: Vilken "gyllene" topic?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...