Jump to content

The Movies


kariya
 Share

Recommended Posts

Eh, behöver några Ljudklipp till min nya film "The SexyWarzone".. mer info 2 inlägg bak..

Behöver lite ljud när två tjejer står och snackar.. Och som sagt är dom lesbiska.. så.. Ja. :P

Skulle gärna vilja ha något ljudklipp där en tjej säger "Jag älskar dig"

Svenska eller Engelska spelar ingen roll..

:P Tacksam för svar..

--

Edit: Ny sida. :ermm:

*Dunka huvudet i väggen*

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag antar att herr Shifty visar att The Movies flyger till dig från underlandet istället. :ermm:

Bah, Lionhead får skylla sig själva om det finns för många pirater och inte tillräckligt många köper spelet. De ber ju om det.

Uhm... Foreign morals you little spear chucker!

Jag hade inte lagt 400 bucks på det, nej...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alltid velat vara en transformer :ermm:

Jag vill bara vara en transformer om man kan göra de där heta ljuden de gör när de transformerar sig. Tcho-tcho-thca-tcho-tcho.

Fast det hade varit redigt asballt att vara en Power Ranger. Jag hade varit en ny, lila jävel med en stor robot-kanin som kunde äta folk.

Som han här, fast mindre gay och mera lila...

power_rangers06l_601062_0.jpg

EDIT: Wtf... Kolla in hans händer, han har ju cerebral pares eller något lika trevligt...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill bara vara en transformer om man kan göra de där heta ljuden de gör när de transformerar sig. Tcho-tcho-thca-tcho-tcho.

Fast det hade varit redigt asballt att vara en Power Ranger. Jag hade varit en ny, lila jävel med en stor robot-kanin som kunde äta folk.

Som han här, fast mindre gay och mera lila...

*Skabbig jävel*

EDIT: Wtf... Kolla in hans händer, han har ju cerebral pares eller något lika trevligt...

Kolla in hans heta byxor säger jag :'(

Han har definierat uttrycket "Obefintlig bula".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herrejävlar har kattfan ätit upp grafikkortet eller? ;)

Testa att sänka inställningarna, uppdatera grafikkortets drivrutiner, installera om spelet. ;)

Vad har du för grafikkort?

Ati radeon 9600.

Har prövat att sänka, men ingen skillnad. Igår funkade allting normalt, så de e skumt att all grafik pajar idag.

Vill inte installera om spelet, jag fick ju till ett fint litet filmteam igår :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ati radeon 9600.

Har prövat att sänka, men ingen skillnad. Igår funkade allting normalt, så de e skumt att all grafik pajar idag.

Vill inte installera om spelet, jag fick ju till ett fint litet filmteam igår :">

Trist, men det verkar vara sista utvägen. Finns det ingen "savefil" nånstans i datamappen som du kan spara? Har inte spelet så jag vet inte, men det brukar finnas. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...