Jump to content

Gta3


Shyk
 Share

Recommended Posts

den enda omogna är du!!!!

Ska bara fylla i så han vet att det är flera som tycker han är omogen, jag håller på dig GTA3_PLAYER...

Sen tror jag inte det hjälper att du "hotar" med att lämmna forumet, det är liksom inte en jävel som bryr sig om du gör det... Inte vad jag tror iaf... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska bara fylla i så han vet att det är flera som tycker han är omogen, jag håller på dig GTA3_PLAYER...

Sen tror jag inte det hjälper att du "hotar" med att lämmna forumet, det är liksom inte en jävel som bryr sig om du gör det... Inte vad jag tror iaf... :P

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TRÖTTNAR PÅ ER NU. HÄR E MAN MED OCH HJÄPLER TILL OCH SVARAR PÅ FOLKS PROBLEM. VAD FÅR MAN FÖR SVAR??

JAG SÄGER SOM JESUS "Den som aldrig syndat kan kasta första stenen" (syftar på min "olagliga" debatt om nerladdning av gta3) hur många av er är det inte som laddar ner mp3 låtar utan artistens "godkännande"?

Kom inte och prata om olagligt!!! jag är över 18 jag FÅR spela GTA:vc det får inte ni som är under. Tänk på det, ni kan ju anmäla era föräldrar för att va bovar!! som låter er spela ett spel med 18 års gräns. TÄNK lite innan ni säger något. :P:ph34r::blink:;);):)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TRÖTTNAR PÅ ER NU. HÄR E MAN MED OCH HJÄPLER TILL OCH SVARAR PÅ FOLKS PROBLEM. VAD FÅR MAN FÖR SVAR??

JAG SÄGER SOM JESUS "Den som aldrig syndat kan kasta första stenen" (syftar på min "olagliga" debatt om nerladdning av gta3) hur många av er är det inte som laddar ner mp3 låtar utan artistens "godkännande"?

Kom inte och prata om olagligt!!! jag är över 18 jag FÅR spela GTA:vc det får inte ni som är under. Tänk på det, ni kan ju anmäla era föräldrar för att va bovar!! som låter er spela ett spel med 18 års gräns. TÄNK lite innan ni säger något.

:ph34r::blink:;);):):)

de e ingen lag på att man ska vara under 18 år! spelet bara rekommenderas från 18 år :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...