Jump to content

Death Row


Joey
 Share

Recommended Posts

jag behöver hjälp me uppdraget Death Row. (har bett om hjälp många gånger nu men tack till alla som har hjälpt mig) ja i alla fall. gubbarna me mini kulsprutan dödar ju en hela tiden och när man har klarat av dom var fan e lance vance nånstans då tar dom in honom i en helikopter eller??? jag blir bara dödad hela tiden.. ;)

PlEASE HELP ME!!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm..hade också problem med det ;) spribng sedan bakvägen så du springer bakom hangaren (warehouse) vet inte vad det egentligen är men...iaf så går du till det vänstra hörnet (längst upp i junk yard)...sett norr i från. Sedan dödar du ALLA från hangaren så ingen kan störa dig. sen tar du lance till sjukhuset och så får du ingen reward :P

Redigerad av joakimnestor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hehe , jag är ju rätt mycket cheater så jag gjorde såhära... jag tog och skapade en tank (finns fusk här på sidan) och sen så körde jag rakt in i bilarna som står och blokerar in till junk yard. sen så körde jag den till lagerrummet som lance sitter i, räddade han . och stack därifrån med tanken , jag klarade det på typ 13de försöket, det är ett skitsvårt mission

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde så här: Ta dig till junk yard så fort som möjligt, stanna en bit utanför grinden, och snipra ner de 3 gubbarna som står där. Ramma bilen som står ivägen och kör in.

Sedan kan du ställa bilen på tvären och ta skydd bakom den, medans du sniprar de killar som kommer springandes mot bilen. Slutligen kan du gå in med mac 10 och skuta ner de resterande gubbarna. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...