Jump to content

Halo 1/2


oldsmobile
 Share

Recommended Posts

Jag älskar Halo, jag är kär i Master Chief ;P

Min vän och jag brukar spela det på co-op, finnst det något bättre än spel man kan sammarbeta på? Nä-ä! Icke! Det faktum att spelet är översnygg, har överbra musik och att kontrollerna och svårigheten är helt perfekt gör inte saken sämre direkt... :)

Jag har svårt att uttrycka min kärlek jag känner för detta spel. Det är omöjligt, helt omöjligt. Jag tror att 'oldsmobile' vet vad jag menar ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar Halo, jag är kär i Master Chief ;P

Min vän och jag brukar spela det på co-op, finnst det något bättre än spel man kan sammarbeta på? Nä-ä! Icke! Det faktum att spelet är översnygg, har överbra musik och att kontrollerna och svårigheten är helt perfekt gör inte saken sämre direkt... :)

Jag har svårt att uttrycka min kärlek jag känner för detta spel. Det är omöjligt, helt omöjligt. Jag tror att 'oldsmobile' vet vad jag menar ;P

Jag förstår vad du menar stora tomtefar... Halo är lätt det bästa FPS i världen... Det är så jävla kul att köra live eller över system link

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår vad du menar stora tomtefar... Halo är lätt det bästa FPS i världen... Det är så jävla kul att köra live eller över system link

Jag har ju inte bredband här ute i bonneland. Får det först om någon månad. Hur snabbt behöver man ha för att kunna köra med Live? :) Jag kan nämnligen ara få 0.5 mbits...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bör det göra, annars kommer jag att bli mycket ledsen. Annars finns ju alltid System-link, eller LAN, som vi säger i bonneland (Går snababre att säga)

Ja jag säget oxå lan igentligen för jag kommer oxå ifrån bonneland ;P och jag tycker nästan att det är roligare för du sitter man ju med kompisar iställer för att sitta själv :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag säget oxå lan igentligen för jag kommer oxå ifrån bonneland ;) och jag tycker nästan att det är roligare för du sitter man ju med kompisar iställer för att sitta själv ;P

Och så kan man slå och skrika åt dem ;P

Jag och mina vänner har dock bara sammalagt åtta kontroller, så det är inte så många som deltar som jag skulle önska. Meen, sedan så är ju dom flesta rätt dåliga :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att Halo är en av världens mest överskattade spel. Spelet funkar på PC men på Xbox suger det rejält.

FPS är inte tänkt att spela på konsol. Kontrollen duger inte alls till det. Förutom på en DS kanske.

Hur många timmar halo har du kört på xbox? jag gissar att du kanske har kört en bana och sedan stängt av för att du inte gillar kontrollen.. jag tyckte oxå att kontrollen var lite knepig i början, det kanske tar någn timme att vänja sig helt, och när man har gjort det så är kontrollen jävligt go

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många timmar halo har du kört på xbox? jag gissar att du kanske har kört en bana och sedan stängt av för att du inte gillar kontrollen.. jag tyckte oxå att kontrollen var lite knepig i början, det kanske tar någn timme att vänja sig helt, och när man har gjort det så är kontrollen jävligt go

Kontrollen kan ALDRIG bli så bra som med en mus o tangentbord. Därför lirar jag hellre Halo på PC. Men där är spelet faktiskt inte speciellt skoj. Är ju som vilket vanlig FPS som helst. Förutom att man kanske kan köra lite bilar ibland. Ser faktiskt inget speciellt i det.

Stora_tomtefar: Ja, det är klart jag har. Och du har rätt. Eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kontrollen kan ALDRIG bli så bra som med en mus o tangentbord. Därför lirar jag hellre Halo på PC. Men där är spelet faktiskt inte speciellt skoj. Är ju som vilket vanlig FPS som helst. Förutom att man kanske kan köra lite bilar ibland. Ser faktiskt inget speciellt i det.

Stora_tomtefar: Ja, det är klart jag har. Och du har rätt. Eller hur?

Jag har rätt, och du har rätt.

PC:n överträffar inte prescision när det gäller FPS, men det ska heller inte förnekas att det är skitbra även till xbox. Och att du tycker att det inte verkar skoj, så ja... Smaken är som baken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar Halo, jag är kär i Master Chief ;P

Min vän och jag brukar spela det på co-op, finnst det något bättre än spel man kan sammarbeta på? Nä-ä! Icke! Det faktum att spelet är översnygg, har överbra musik och att kontrollerna och svårigheten är helt perfekt gör inte saken sämre direkt... :)

Jag har svårt att uttrycka min kärlek jag känner för detta spel. Det är omöjligt, helt omöjligt. Jag tror att 'oldsmobile' vet vad jag menar ;)

Ja, Splinter Cell Chaos Theory är så jävla grymt att köra co-op på.

Speciella features när man är två, stå på varandras axlar och mänsklig stege är bara några av dom ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...