Jump to content

Halo 1/2


oldsmobile
 Share

Recommended Posts

Halo äger! Har dock inte spelat tvåan. Dessutom tyckte jag att ettan var skönare på X-Box än på PC. Dels för att spelet är i första hand gjort till boxen och för att det inte var lika skön känsla eller flyt (Även om jag har en Pentium 4 3GHz, samt ett GeForce FX 5600) på PC. Men i vanliga fall föredrar jag FPS på PC, med mus och tangentbord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EY! på co-op nån som har utnyttjatt typ buggen på stads-banan kommer bara inte ihåg vad skiten heter...Men i början när man krashat med pelicanen kan man när mna kommit ner till det lilla fortet hoppa upp på hustaken och gå på husen över hela banan så man kan slippa typ halva den banan..:)

Men det ligger ett svärd på en balkong så det kanske är meningen attt man ska kunna dra dit..

Och Tank-Buggen den e as rolig... :o:lol::huh::):):ph34r:

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den andra banjäveln som jag inte komemr ihåg vad den heter men man blir para-dropped i sepe kapslar och ska ta sig genom tempel ruinerna så när man kommit en bit och är tvungen att överge tanken där det finns en massor av laser-sköldar som covenanterna satt upp så skuter man först sökder sköldarna och sedan stannar på dom.

och sedan när dom åker upp igen skuts tanken iväg...Det kan vara allt från upp på ett berg till kanske 50 meter..:o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På den andra banjäveln som jag inte komemr ihåg vad den heter men man blir para-dropped i sepe kapslar och ska ta sig genom tempel ruinerna så när man kommit en bit och är tvungen att överge tanken där det finns en massor av laser-sköldar som covenanterna satt upp så skuter man först sökder sköldarna och sedan stannar på dom.

och sedan när dom åker upp igen skuts tanken iväg...Det kan vara allt från upp på ett berg till kanske 50 meter..:o

Det låter som om du menar Delta Halo men det är iof inte andra banan men på dena ndra banan finns det ingen Tank.. och om man ställer tanken på sköldarna i Delta Halo så kommer inte sköldarna upp igen, så tanken flyger dvs inte en meter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HALO spelen är helt klart de bästa FPS spelen någonsin. Och alla som säger att FPS inte går att spela på konsoll har så fel. Personligen så tycker jag att det är bättre med handkontroll än med mus/tangentbord.

Men HALO blev inte bra till PC men till XBox är det ett mästerverk. Kontrollen är perfekt.

Längtar starkt till 3:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag när jag körde live så körde vi till 100

när jag hade 70 hade den som låg tvåa 40.

fast tyvär så gick alla ut ur spelet ;) .

Hehe fegisar ;)

Du låter som en sådan jag hatar att köra med ;)

Min kära vän hatar jag också att spela med (kanske har sagt detta förr), men när han har svärdet så slutar alla att spela :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...