Jump to content

Slipknot!


Frenzy
 Share

Har slipknot blivit dåligare på sistonde ?  

59 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Tycker dom är otroligt dåliga ^_^ .

Tycker inte om musik när dom bara skränar och skriker, det blir bara groteskt och bisart (kanske lite fel ord men det är det närmaste jag kommer :"> ).

det som är okej är korn och linkin park men slipknot går över gränsen. tro mig jag har lyssnat på många slipknot-låtar. men om man ska rösta så tycker jag att dom har blivit bättre. dom har gjort mera lugna låtar

voté: nej

Slipknot Aeger ju!!

Vote:lika bra som alltid

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker dom är otroligt dåliga :( .

Tycker inte om musik när dom bara skränar och skriker, det blir bara groteskt och bisart (kanske lite fel ord men det är det närmaste jag kommer :"> ).

det som är okej är korn och linkin park men slipknot går över gränsen. tro mig jag har lyssnat på många slipknot-låtar. men om man ska rösta så tycker jag att dom har blivit bättre. dom har gjort mera lugna låtar

voté: nej

Ha-ha, Slipknot gått över gränsen? Groteska och bisarra? Hmm Darkthrone säger jag då, 100% Black metal och 100% mangel rakt igenom. Till och med jag blir nerbruten av Darkthrone.

Angående Slipknot tycker jag dom är bra till och från, people equal shit, 555 to 666 (som egentligen heter nåt annat?) är goda exempel. Men sen kan det ibland bli lite för mycket new-metal eller balad över det. En fet scenshow ska dom ha också, vill jävligt gärna se dom efter att ha sett lite livematerial.

Mina stora favoriter just nu är dock Cradle of Filth -_-:lol::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag lägger upp min skiva då med dom bästa låtarna.

1. Prosthetics

2. Purity

3. Wait and Bleed

4. Vermillion

5. (Sic)

6. People=Shit

7. Eyeless

8. Left Behind

9. Gently (versionen från Iowa skivan)

10. Spit it out

11. Everything Ends

12. No Life

13. Iowa

14. Prelude 3.0

Det är några exempel på väldigt bra låtar, finns säkert fler.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Lika bra som alltid

Sry för offtopic men det e en fråga som gnager i mitt huvud! ;)

Har shawn slutat? B) För när dom uppträdde hos conan sa dom "This is dedicated to shawn and nån annan" och han e inte med och uppträder utan det e hans huvud som sitter fast på trummorna istället!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...