Jump to content

Need For Speed


Foo
 Share

Vilka Need For Speed spel föredrar du?  

34 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag gillar need 4 speed hot pursiut (ettan) till PSX/PS/PS1. man kunde köra polisjakter om man ville och så fanns det olika turneringar för olika bilklasser

undergroundspelen är lite enformiga men de e väll lite kul å styla bilar, men det är ju ingen känsla i spelen alls och det är synd att det itne finns några riktiga sportbilar

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar need 4 speed hot pursiut (ettan) till PSX/PS/PS1. man kunde köra polisjakter om man ville och så fanns det olika turneringar för olika bilklasser

undergroundspelen är lite enformiga men de e väll lite kul å styla bilar, men det är ju ingen känsla i spelen alls och det är synd att det itne finns några riktiga sportbilar

Hot Pursuit är iofs trean.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe menar du trean eller femman?

Femman är Need For Speed: Porsche Unleashed och trean är Need for Speed: Hot Pursuit.. Och när vi väl e inne på Hot Pursuit så undrar jag om man kan sätta på skador på HP 2 på Xbox som man kan på Ps2 för när jag hade mitt Xbox så fanns det inga skador men när jag lira på Ps2 så fanns det :rolleyes:

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att ingen ska undra (och för jag har tråkigt atm) så skriver jag nu vad alla spelen heter.

The Need for Speed

Need for Speed 2

Need for Speed 3: Hot Pursuit

Need for Speed 4: High Stakes

Need for Speed 5: Porsche Unleashed

Need for Speed 6: Hot Pursuit 2

Need for Speed 7: Underground

Need for Speed 8: Underground 2

Samt att det finns en SE-version på både ettan och tvåan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...