Jump to content

Grattis...


JMC
 Share

Recommended Posts

Men lägg av... Du vet att jag drar av ditt nät nästa månad... Du får fan skaffa eget nu kan fan inte ha dig på mitt nät hela jävla tiden... :ph34r:

Vadå

Ärligt varför? Jag ska ta eget. Men det blir till Augusti eller något. Kan jag inte få ha det till då? Kom igen va fan. Va lite hugglo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå

Ärligt varför? Jag ska ta eget. Men det blir till Augusti eller något. Kan jag inte få ha det till då? Kom igen va fan. Va lite hugglo.

Hugglo? Hahahaha va länge sen man hörde det ordet... Ärligt är du 5år eller 27...

Jag sitter med och håller i din kabel... Snart åker den ut...

Säger så här da. Ge mig 250kr/mån så får du ha kvar den till Dec 2005 om du vill...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hugglo? Hahahaha va länge sen man hörde det ordet... Ärligt är du 5år eller 27...

Jag sitter med och håller i din kabel... Snart åker den ut...

Säger så här da. Ge mig 250kr/mån så får du ha kvar den till Dec 2005 om du vill...

E du dum i huvet eller. Fan heller att jag betalr så mycket.

Ditt kostar ju bara 299. Vafan ska jag betala nästan allt då.

Hoppas dom blockar ditt konto här JÄVLA BÖG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JMC och EricHarris: Sitter ni i samma hus kan ni ju prata om det istället för att skriva här.

Nä knappst han sitter typ en 60meter från mig... Huset bredvid... han är så jävla snål att han ville dela mitt nät... Så han sitter trådlöst på mitt nät nu... Så är det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E du dum i huvet eller. Fan heller att jag betalr så mycket.

Ditt kostar ju bara 299. Vafan ska jag betala nästan allt då.

Hoppas dom blockar ditt konto här JÄVLA BÖG!

Jahopp... Taskigt Jukas... Blev du offline nu... Taskigt för dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...