Jump to content

GTA:Sweden resurected


darkjak
 Share

Recommended Posts

OK, nu försöker jag ta kontroll över det här gamla projektet!

I den här moden ska jag inte göra nåt själv, utan helt enkellt paketera modar gjorda av andra.

Modden ska innehålla alla modar som ursprungligen var tänkta att vara med i GTA:Sweden, plus alla Saabar och Volvoer som finns tillgängliga.

Sätt händerna i taket om ni är med mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

OK, nu försöker jag ta kontroll över det här gamla projektet!

I den här moden ska jag inte göra nåt själv, utan helt enkellt paketera modar gjorda av andra.

Modden ska innehålla alla modar som ursprungligen var tänkta att vara med i GTA:Sweden, plus alla Saabar och Volvoer som finns tillgängliga.

Sätt händerna i taket om ni är med mig!

Jo jag kan väl hänga på med några skins o lite pang pangom du vill??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha men inte den här skiten igen

Va har du emot GTA:Sweden?

Några skins skulle inte skada, och jag kan lova dig att en version kommer till sommaren! Ska troligtvis även ha med en modern moped (Yamaha DT eller nåt)´, eftersom att de är asvanliga i sverige (vanligare än vespor i alla fall).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde dom inte klart GTA: Sweden förut? Jag har sett någon släppt version för inte så länge sen... :rolleyes:

Eller är jag helt ute och cyklar?

Förresten, bra att säga "I den här moden ska jag inte göra nåt själv"!

Vilken Jävla bra arbetsglädje! :blink:

GTA:Sweden släpptes tidigare, fast med fel polisbilstexturer (så att bilarna såg ut som på tidiga bilder av VC, snarare än svenka polisbiler), och fel träd. Felet korrigerades inte, och moden saknade alla former av Volvoer och Saabar.

Denna moden ska innehålla förändringar i omgivningarna, såsom (om jag får tillstånd) volvo autohaus och Malmö golfklubmodden.

Jag har exempelvis redan fått tillstånd till Sajkos Volvo V70 (och polisversionen) :huh:

Moden ska uppdateras med alla sorters svenska modar som kommer upp...

Moden ska komma i flera versioner för nedladdning. Den största kommer vara latversionen (ungefär400MB), där man helt enkellt laddar ner hela GTA3.img och byter ut, och sen finns det versionen för dom med sämre uppkoppling, där man bara laddar ner alla nya filer, och installerar själv... (kanske bara 40-100MB).

Första versionen kommer till sommarn (då jag har skaffat bredband).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, nu försöker jag ta kontroll över det här gamla projektet!

I den här moden ska jag inte göra nåt själv, utan helt enkellt paketera modar gjorda av andra.

Modden ska innehålla alla modar som ursprungligen var tänkta att vara med i GTA:Sweden, plus alla Saabar och Volvoer som finns tillgängliga.

Sätt händerna i taket om ni är med mig!

Väldigt bra projekt!!!!!!

BTW: Använd 1986 Saab 900i som finns här på GTAsajten, den är härlig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va har du emot GTA:Sweden?

Allt.. massa blande texure och bilar sätts ihop och blir en mod och så kallar ni den GTA:swe. vem vill ladda ner en textur mod i dagens lägge? inte många

Lägg ner VC versionen för gott och så börjar vi förbereda till Sa versionen

Redigerad av LunCh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt.. massa blande texure och bilar sätts ihop och blir en mod och så kallar ni den GTA:swe. vem vill ladda ner en textur mod i dagens lägge? inte många

Lägg ner VC versionen för gott och så börjar vi förbereda till Sa versionen

Vi skaj u fixa mer än texturer

och man kan ju börja på beta versioner nu till vc sen convertera allt till sa sen, hehe jag tänker ju knappast bara sitta o rulla tummarna tills Sa släpps :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.ja men om vi tar andras bilar och lägger in dom då är det inte vårat projekt.

vi måste isåfall göra det mesta själva.

Jag kan kanske vara med någon göra lite bilar kanske

Jo om man frågar dom så blir deras till "vårat" så alla e med för att få en bra mod...

no shit sherlock :rolleyes:

ok det vore säkert bra, vad kan du tänka dig då??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt.. massa blande texure och bilar sätts ihop och blir en mod och så kallar ni den GTA:swe. vem vill ladda ner en textur mod i dagens lägge? inte många

Lägg ner VC versionen för gott och så börjar vi förbereda till Sa versionen

Den innehöll AK-5, skulle byta ut palmerna mot barrträd, och under mitt kommando har jag sett till så att den kommer innehålla Volvo V70 som polisbil.

Målet är att byggnaderna på Starfish Island ska bli till Röda trästugor (utom Vercetti estate). Dessutom ska vi ha Nile City som radiokanal, och så ska det finnas midsommarstänger.

Jag ska nu kolla om jag får ha med "Nazi haitians"-moden (eftersom att det, vad jag vet inte finns haitiangäng i Sverige, men däremot en hel massa Nazis). Vi ska ha med cyklar, och vespan ska bytas ut mot Yamaha DT.

Vi ska, som sagt ha med alla Volvoer och Saabar vi hittar (hittar vi två likadana modeller tar vi den bästa).

SA-versionen är planerad, och det är redan bestämt att Öknen ska bli till fjäll och att Los Santos ska bli Stockholm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den innehöll AK-5, skulle byta ut palmerna mot barrträd, och under mitt kommando har jag sett till så att den kommer innehålla Volvo V70 som polisbil.

Målet är att byggnaderna på Starfish Island ska bli till Röda trästugor (utom Vercetti estate). Dessutom ska vi ha Nile City som radiokanal, och så ska det finnas midsommarstänger.

Jag ska nu kolla om jag får ha med "Nazi haitians"-moden (eftersom att det, vad jag vet inte finns haitiangäng i Sverige, men däremot en hel massa Nazis). Vi ska ha med cyklar, och vespan ska bytas ut mot Yamaha DT.

Vi ska, som sagt ha med alla Volvoer och Saabar vi hittar (hittar vi två likadana modeller tar vi den bästa).

SA-versionen är planerad, och det är redan bestämt att Öknen ska bli till fjäll och att Los Santos ska bli Stockholm.

Vicke Anmäler sig. Inte B) Men jag har Adoptiv Päron klippet från Nile City på datorn. Kan det vara till någon nytta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...