Jump to content

GTA:Sweden resurected


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle min G3A3 kunna va med?

håller på med en :ph34r:

Ja, fan!

Så kan AK5-an ersätta vad nu militärerna än använder i VC, och så kan ditt gevär ersätta M4...

Finns nån villig som kan göra en Glock? Poliser har typ sånna!

Och sen undrar jag om nån kan måla om MP-5:orna (till svart).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ja kanske kan göra en Glock 17

Behövs ionte, nån annan håller på med en...

Dessa prylar försöker jag få med i GTA:SW

Jag undrar om ni känner till några snygga Volvoer eller Saabar. Har ni kontakter med folk som har gjort volvoer, saabar eller nåt annat svenskt till VC, fråga dom åt mig, eller berätta åtminstånde adressen till fordonet!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, fan!

Så kan AK5-an ersätta vad nu militärerna än använder i VC, och så kan ditt gevär ersätta M4...

Finns nån villig som kan göra en Glock? Poliser har typ sånna!

Och sen undrar jag om nån kan måla om MP-5:orna (till svart).

Poliserna har sig sauer... men du kan få använda min glock och så kan jag göra nya mp5:or jag tror det e mp5a3 polisen har ibland... kan göra den dom du vill`??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det undrar jag också, varför ska G3A3 va mä?? då e det bättre att ha nån annan mer svensk till ett GTA sverige.. typ som va heter den gammla k-pisten som armén använde på typ 60 och 70talet?

Nu använder de väll Ak5:er det kanske de gjorde då också :o:lol: vet inte .. vet bara att de använder den nu :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu använder de väll Ak5:er det kanske de gjorde då också :lol::) vet inte .. vet bara att de använder den nu :)

Nej dom använde en annan förr men jag kommer inte ihåg vad den heter :o MEn den e grym, har skjutit med en sån en gång.. fast då höll jag kolven fel och hade ett blåmärke över hela axeln i 2 veckor :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha klat :o jag har bara skutit med hagel o massa jägar vapen...

oftopic men det var rätt komiskt när jag var med min mamma på jägar skolan så sa jag ähh de e fan bara o skuta på lerduvorna mamma skrattade o trodde jag skille missa totalt men jag träffa 8-10 första gången med :lol: haha hon blev lite knäckt :huh:

btw om du vill så kan du få ha med min m4a1 om du vill för den har miltären som "utlänskt vapen" som man kan få testa på när man gör lumpen sa min brosssa...

kanche gör en AWP med fördet har militären min brossa sköt med en ^^

här e M4:an iaf

post-11-1113420804_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha klat :lol: jag har bara skutit med hagel o massa jägar vapen...

oftopic men det var rätt komiskt när jag var med min mamma på jägar skolan så sa jag ähh de e fan bara o skuta på lerduvorna mamma skrattade o trodde jag skille missa totalt men jag träffa 8-10 första gången med :huh: haha hon blev lite knäckt :)

btw om du vill så kan du få ha med min m4a1 om du vill för den har miltären som "utlänskt vapen" som man kan få testa på när man gör lumpen sa min brosssa...

kanche gör en AWP med fördet har militären min brossa sköt med en ^^

här e M4:an iaf

Hade inte dendär M4an rakt magasin nyss. Här lygger nog en hund begraven iaf du GRIM :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...