Jump to content

Og Loc vs. madd dog


 Share

Recommended Posts

*spoiler*

I uppdraget "madd dogg's rhymes" så hjälper man ju Og Loc att sno hans textbok eftersom Og Loc är så dålig på att rappa.

men sen när man kommer tillbaka till LS så ska man hjälpa madd dog att döda Og Loc i uppdraget "cut throat business". hur hänger allt ihop? varför hjälper CJ Og Loc att ta textboken när han sedan hjälper madd dogg att döda Og Loc??

fattar inte

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man dödar inte OG...

Och du har tydligen inte kollat på cutscenes...

Har faktist kollat på cutscenes ^_^ .

Jag kom till uppdraget "cut throat business" vid dec. ungefär så jag kommer inte ihåg det. specielt inte det eftersom storyn kretsar inte kring det. men okej CJ dödar inte Og Loc men varför hjälper han båda två??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktist kollat på cutscenes ^_^ .

Jag kom till uppdraget "cut throat business" vid dec. ungefär så jag kommer inte ihåg det. specielt inte det eftersom storyn kretsar inte kring det. men okej CJ dödar inte Og Loc men varför hjälper han båda två??

People does anything for money. And in the world of games they do everything for it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktist kollat på cutscenes ^_^ .

Jag kom till uppdraget "cut throat business" vid dec. ungefär så jag kommer inte ihåg det. specielt inte det eftersom storyn kretsar inte kring det. men okej CJ dödar inte Og Loc men varför hjälper han båda två??

Först är han kompis med OG, sen så förräder OG Orange Grove, sen blir man Madd Doggs manager, hjälper Madd Dogg att ta tillbaka boken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först är han kompis med OG, sen så förräder OG Orange Grove, sen blir man Madd Doggs manager, hjälper Madd Dogg att ta tillbaka boken!

Tack!

men om Og Loc förräder Orange Grove och CJ får fast honom, varför dödar inte CJ honom då?? CJ dödar ju Ryder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...