Jump to content

Tycoononline


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Nu när ni ändå tog upp webbspelet "De kriminella" tänkte jag passa på att göra lite reklam om ett annat webbspel som heter Tycoononline. Det är ett spel där man ska driva ett företag så bra som möjligt. Det finns mycket man kan göra men själv satsar jag på grisar och korv (samma kedja) och det går skitbra :D

En bra sak med spelet är att man bara får logga in 4 ggr/dag och max 2h/dag (annars skulle de som var online mest vinna).

Ni borde testa för det är roligare än det ser ut B)

Tycoononline

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, en konkurrent med andra ord B)

Mitt företag heter Bondtech :D

Haha, men jag får se, ska försöka sälja bondgården o sattsa på annat, men jag gjorde bort mig lite, tänkte köpa ett kontor, men då uknde jag nite låna så mkt pengar uptäckte jag för ssent, så jag fick betala tillbax allt, så jag förlorade massa pengar, dumt gjort av mig...

Jag funderar på att skaffa en reklambyro...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt egna företag som jag startat själv, där byggde jag ett kontor, det tar 24 timmar så det blir klart idag vid kl 2... Men när jag skulle logga in idag så stog det bara "du har redan loggat in fyra gånger idag!"..JÄVLA SKIT! det har jag inte alls!!! Jag har inte loggat in en enda gång idag! Jag skickade iväg ett mail där jag skrev att jag var jävligt besviken på dom...hoppas dom kan fixa det...Annars jävlar ska dom få känna att dom lever, hehe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nåt fel är det!

Du är inloggad för 3:e gången idag. Du kan endast logga in 4 gånger per dag.

Detta är en begränsning för att minska den enorma mängd bandbredd som används i Tycoon Online.

Inloggningsförbud mellan 23.50 - 00.20 varje natt. Inloggade medlemmar blir utslängda då.

Jag har bara varit inloggad 1 gång idag!! ;)

Och hur säljer man grisar??

Redigerad av MasterOfGames
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...