Jump to content

Tror du att GTA San Andreas blir bättre på PC?


Tror du att GTA San Andreas blir bättre på PC?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var någon konstig jöns här som sa att en dator inte är till för spel.

Det är absolut inte rätt, en dator är byggd för det mesta och de bästa datorerna är utvecklade för spel. Annars skulle inte utvecklingen gå så snabbt framåt.

Ps Jag säger bara: Iron Maiden can`t be fought, iron maiden can´t be sought!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var någon konstig jöns här som sa att en dator inte är till för spel.

Det är absolut inte rätt, en dator är byggd för det mesta och de bästa datorerna är utvecklade för spel. Annars skulle inte utvecklingen gå så snabbt framåt.

Ps Jag säger bara: Iron Maiden can`t be fought, iron maiden can´t be sought!!

Jojo men dom tänkte inte skapa den just för spel men ps2 är bara gjord för spel om du förstår de va de han mena

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag personligen tror det kommer bli bäst till Xbox.Eftersom Xbox har snyggast grafik på GTA:Vice City.Jag hade en AMD2500+,Geforce 6800LE moddad till 12\6 pipes , 1gb PC3200 400MHz ram. Och jag fick inte lika snygg grafik som till Xbox än hur jag vred det. Xbox har mkt finare ljuseffekter bla. Nåt som är typ inprogrammerat till den men inte Pc:n. Men till Pc kommer det vara skitskojj också =).

Och nån skrev inte att det fanns mus eller tangentbord, du kan inte vara så mkt för spel va ;-P? Det är bara att köpa en Smart Joy Frag och plugga in och lira !

Hursomhelst kommer det bli roligare än på Ps2:an eftersom det är så kass grafik det bara kan bli på den ;-\. Hoppas dom aldrig gör något storspel till på den.Man såg ju fan inte ens vad saker va för något. Blä :)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag personligen tror det kommer bli bäst till Xbox.Eftersom Xbox har snyggast grafik på GTA:Vice City.Jag hade en AMD2500+,Geforce 6800LE moddad till 12\6 pipes , 1gb PC3200 400MHz ram. Och jag fick inte lika snygg grafik som till Xbox än hur jag vred det. Xbox har mkt finare ljuseffekter bla. Nåt som är typ inprogrammerat till den men inte Pc:n. Men till Pc kommer det vara skitskojj också =).

Och nån skrev inte att det fanns mus eller tangentbord, du kan inte vara så mkt för spel va ;-P? Det är bara att köpa en Smart Joy Frag och plugga in och lira !

Hursomhelst kommer det bli roligare än på Ps2:an eftersom det är så kass grafik det bara kan bli på den ;-\. Hoppas dom aldrig gör något storspel till på den.Man såg ju fan inte ens vad saker va för något. Blä :)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag personligen tror det kommer bli bäst till Xbox.Eftersom Xbox har snyggast grafik på GTA:Vice City.Jag hade en AMD2500+,Geforce 6800LE moddad till 12\6 pipes , 1gb PC3200 400MHz ram. Och jag fick inte lika snygg grafik som till Xbox än hur jag vred det. Xbox har mkt finare ljuseffekter bla. Nåt som är typ inprogrammerat till den men inte Pc:n. Men till Pc kommer det vara skitskojj också =).

Och nån skrev inte att det fanns mus eller tangentbord, du kan inte vara så mkt för spel va ;-P? Det är bara att köpa en Smart Joy Frag och plugga in och lira !

Hursomhelst kommer det bli roligare än på Ps2:an eftersom det är så kass grafik det bara kan bli på den ;-\. Hoppas dom aldrig gör något storspel till på den.Man såg ju fan inte ens vad saker va för något. Blä ;)!

Hahahah nu överdriver du som fan du ps2an har funnits längre dessutom har ps2an slått dom mästa bra datorerna förutom dom senaste än xbox är en sen utgåva microsoft e fega och släpte den efter sonys ps2 så dom kunde fin slipa och göra den bättre en ps2an så kom inte och gämför ps2 med xbox. Ps2an e konsolernas konsol snacka om att ps3an kommer knäcka xbox 2 xbox e bajs hatar xbox kän handkontrollerna exempel äkligtstora fyfan dessutom låter xbox mycket de är så jävla stort och vem fan använder en hårddisk till en konsol dam :)

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha =) ! När du har en chippad Xbox har du allt.Du har en dator fast ännu bättre.Playstation 2 är inte alls bra alltså. Visst finns det roliga spel till den , typ Eyetoy är en rolig grej för förfesten t.e.x. Men om man ska spela ska man ha en Xbox eller dator , och självklart Gamecube för Resident Evil serien.

Nej det är tur gta spelen kommer till dator och xbox så man slipper se den fruktansvärda grafiken på ps2:an :\. Tatueringarna är suddiga , hackar då och då , allt är lixom BLÄ.

Puss på dig.

Edit: Nu finns Xbox handkontroll Small som standard, så om man har små söta händer så kan man köpa den ;-). Finns mkt som är bra med Xbox , den överträffar allt som handlar om Ps2. Och jag kommer köpa Xbox 2 och PS3. Måste ju ha båda , för nu så kommer spelen se så fantastiskt bra ut på båda konsollerna.

Vi får se på E3 mässan när dom visar Xbox2 och PS3.

\ Bye

Redigerad av Elite-Mannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fruktansvärda grafiken på ps2:an :\. Tatueringarna är suddiga , hackar då och då , allt är lixom BLÄ.

Då är det väl lika att du försöker göra det i verkligheten, för på PS2an så är det perfekt grafik. Det gör inget om de är så.

Man är inte så kräsen :)

Hackar? Lol, värsta jag hört, har du PSTwo?. Där har jag aldrig vart med om hack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att det hade varit bäst om någon UTAN värderingar hade sagt i ren fakta vilket som är bäst. PS2, Xbox eller PC? Det är väl klart att allt har sina för och nackdelar..

Alla är bra på olika sätt men som sagt var så tror jag nog att PS2 är den konsolen som klarar av ett GTA på bäst sätt.

Och alla har ju levt med PlayStation sen de första GTA spelen kom ut.

Det jag menar är att när GTA 2 och sånt kom ut till PlayStation fanns ju inte äns X Box, så för mig är GTA ett Playstation spel på bästa sätt :)

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte du att San Andreas hackar?, pröva döda som många som möjligt genom att bara slåss så lovar jag att det kommer hacka som fan :)

GTA SA har aldrig hackat för mig, fast jag har haft super massaker.

GTA är ett Playstation spel på bästa sätt

Det har du helt rätt i, det första jag tänker på om nån säger

"PS2" är "GTA", det första jag tänker på när jag hör "GTA" är "PS2" ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första jag tänker på när någon säger är såklart PC eftersom det kom ut till pc före ens Ps2 vad påtänkt.

Ja men alla har ju olika åsikter eller hur ? Jag står på mig och säger att det ser bäst ut och spelas bäst på Xbox, sen Pc och sist Ps2 för att det är en grafik som gör att inte jag bli så sugen att spela mer. Men egentligen så ska det spelas på PC eftersom det ursprungligen kom på den först , men inte ska man vara så gammalmodig :).

Men smaken är som baken , delad.

Ha en trevli kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...