Jump to content

Tror du att GTA San Andreas blir bättre på PC?


Tror du att GTA San Andreas blir bättre på PC?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det första jag tänker på när någon säger är såklart PC eftersom det kom ut till pc före ens Ps2 vad påtänkt.

Ja men alla har ju olika åsikter eller hur ? Jag står på mig och säger att det ser bäst ut och spelas bäst på Xbox, sen Pc och sist Ps2 för att det är en grafik som gör att inte jag bli så sugen att spela mer. Men egentligen så ska det spelas på PC eftersom det ursprungligen kom på den först , men inte ska man vara så gammalmodig :).

Men smaken är som baken , delad.

Ha en trevli kväll.

Det har du helt rätt i >_< men så himla petig om grafiken kan du inte va

dessutom har de aldrig hackat jag har flummat om kring gjort allt man kan göra maximalt aldrig hackat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att GTA spelas bäst på PC. Det höjer spelupplevelsen med bättre grafik Men som sagt, grafiken är inte allt men det är viktig.

:D

Men det är vad JAG tycker, så börja inte bråka igen om vilken plattform som är bäst.

Xbox har bättre grafik på GTA-Spelen , bättre än PC. Men jag säger inte att Xbox är "starkare" än en ny dator , absolut inte. Men surfa in på www.gamespot.com och ladda ner videorecensionen på GTA-DoublePack så förstår du bättre...

Pc hade mkt snyggare än på PS2 och Xboxen fick snyggare ljus och skuggeffekter än Pc. Men men , på San Andreas tror jag inte det blir så.Blir nog lika snyggt på både pc och Xbox den här gången.

\ Elite-Mannen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...