Jump to content

Motorsågsmassakern?


PluOntS
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

I The Texas Chainsaw Massacre ser man lite utav något som hände på riktigt (iallafall i nyrealesen). Platsen var itne ordentligt genomsökt av polisen och har för mig att du män dog elelr något sånt när de gick enr i källaren och skulle kolla runt lite :P

Ja och Leatherface ser precis likadan ut där. :P

Alltså nej det har inte hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså? Om du inte tror att det var något brott, vad var det då? gick alla 5 ungdomar upp i rök? skulle inte tro det... :P

Jag menar det att det inte är ett "hemskt brott". Det må vara ett brott, jag tror inte att ett gäng ungdomar försvinner just för sakens skull, men hela citatets princip är en överdrift.

Hade ungdomarna däremot blivigt flådda, halsugna och burna, spetsade på järnpinnar genom en stad hade det varit ett hemskt brott, måhända USA:s värsta. Men att dom bara försvinner, skjutna och dumpade i en flod som sker rätt ofta? Nää, det är nog inte det värsta som drabbat fascistlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ungdomarna däremot blivigt flådda, halsugna och burna, spetsade på järnpinnar genom en stad hade det varit ett hemskt brott, måhända USA:s värsta. Men att dom bara försvinner, skjutna och dumpade i en flod som sker rätt ofta? Nää, det är nog inte det värsta som drabbat fascistlandet.

Och vad skulle vara värre än det? att skjuta ett gäng oskyldiga tonåringar och dumpa dom i en flod.. nu tror jag iof inte att det var så det gick till för isåfall skulle dom nog ha hittat dom förr eller senare.. jag tror personligen att det att det var något mkt värre som hände, tex en kannibal som styckade dom förvarade dom i sin frysbox och levde lycklig på dom i alla sina dagar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;P :'( Har dom tagit honom som gjorde det :'( ;P

Som gjorde vad? Ed Gein har dom fick dom tag i, ja.... Annars hade vi nog inte vetat om honom idag....

Tänk på det egentligen, hur många brott som begås utan att vi får reda på det.. För någon vecka sedan kanske det VAR någon i Texas som rövade bort fem tonåringar, styckade dom medans dom levde och spetsade dom för att sedan göra skärp av deras inälvor... Det är mycket vi inte vet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk på det egentligen, hur många brott som begås utan att vi får reda på det.. För någon vecka sedan kanske det VAR någon i Texas som rövade bort fem tonåringar, styckade dom medans dom levde och spetsade dom för att sedan göra skärp av deras inälvor... Det är mycket vi inte vet!

Nej det var i Göteborg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är LÖST baserad påed gein, som sydde kläder av människohud och klädde ut sig till sin morsa och en massa grejor! Han mördadealdrig ungdomar utan mer äldre kvinnor, kanske en sex stycken, och klippte av deras bröstvår och andra hyperpreversa grejor...

Den är LÖST baserad, LÖST!

Dom säger att han dödat flera ja .

Men dom har baar kunnat sätta dit han för 2 mord tror jag det var...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...