Jump to content

ALLA fusk till GTASA!?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Huntern dyker upp på den gamla flygplatsen när man fått alla guld i flygskolan.

Man kan även få den genom att göra ett av flyguppdragen på flygplatsen i Las Venturas.

Eller så dyker den upp på den gammla flygplatsen i öknen när du klartat till räckligt lång i storien, utan att du nödvändigt vis har guld i flygskolan! :ph34r:

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det var t.o.m mer än vad jag visste  :wub:

Azore: Klart, visste du inte det?!

Efter att man i ett uppdrag har snott ett planet från ett hangarfartyg finns det i hangaren på den övergivna flygplatsen i öknen!

Trodde du att man måsta fixa 100% guld för att det ska finnas på flygplatsen?! ;)

Just det: *spoiler varning längre upp! Läs inte ovanståendé om du inte vill veta nåt om uppdragen! ;)

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore: Klart, visste du inte det?!

Efter att man i ett uppdrag har snott ett planet från ett hangarfartyg finns det i hangaren på den övergivna flygplatsen i öknen!

Trodde du att man måsta fixa 100% guld för att det ska finnas på flygplatsen?!  :P

Just det: *spoiler varning längre upp! Läs inte ovanståendé om du inte vill veta nåt om uppdragen!  :P

Man kör väl ingen Hunter i något av storyuppdragen??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men vi pratar om Huntern, därför jag tyckte det var lite konstigt att man får den fast man inte fått guld i flygskolan.

Jo det är sant, men jag tror det har blivit en sammanblandning mellan Huntern och Hydran. Hydran får man ju efter ett uppdrag medans man måste ha gulden för att få Huntern (eller klara race uppdraget i LV). Så du har rätt i den frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Så det militär flyget som står på ens flygplats i öknen är hydra och så finns det en hunter!?

Finns det 2 olika plan????? DET visste inte jag!

Vad är skilnaden på dem och kan man i såfall få tag i det andra utan få guld på skolan på nåt sätt?!

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det militär flyget som står på ens flygplats i öknen är hydra och så finns det en hunter!?

Finns det 2 olika plan?? DET visste inte jag!

Vad är skilnaden på dem och kan man i såfall få tag i det andra utan få guld på skolan på nåt sätt?!

Nej det är en Hydra som finns på den gamla flygplatsen efter det där uppdraget. Huntern är en militärhelikopter som man får efter guld på flygskolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är en Hydra som finns på den gamla flygplatsen efter det där uppdraget. Huntern är en militärhelikopter som man får efter guld på flygskolan.

Fan vad coolt! Vad kan den helikoptern göra Azore!?

Nåt speciellt?! Skuta eller nåt!? Vet du nått fusk för att få fram den!?

Den måste jag prova ju!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett litet tips om du inte vet: Använd aldrig "Alla bilar rosa" "Alla bilar svarta". Spawna inte heller så mycket bilar i onödan, jag dödade mitt vice city på det sättet :'(

Jag försöker akta mig för det. Dels så kommer det upp en irriterande varningsskyllt när man ska spara.

Jag har bara använt en sån och det var för jetpacken när jag skulle leta Leatherface igen. Jag orkade inte köra hela vägen dit. Men då hade jag redan fått Jetpack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller faktiskt på med en liten sida där jag kommer lista alla fusk och grejsimojser man får när man gjort vissa saker.

Jag återkommer med länkar när jag fått upp sidan ;)

Om någon vill ha en alltså

EDIT: http://gtasa.sajt.org/

Där finns den nu...

Uppdaterar vartefter jag har tid/ork :ph34r:

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...