Jump to content

Skolmaten


Stevex
 Share

vad tycker du om skolmaten  

88 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Maten försämras varje år , vilket är mycket dåligt eftersom maten var god i 1:an går i 8:an nu och maten är knappt ätlig

Skulle snarare säga att smaken försämras varje år. Jag har gillat maten varje år. Fast jag tror att jag klagade mest på den i 8:an. Den var nog inte sämre då, man klagade ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle snarare säga att smaken försämras varje år. Jag har gillat maten varje år. Fast jag tror att jag klagade mest på den i 8:an. Den var nog inte sämre då, man klagade ändå.

Jo , en maträtt som ja minns var ju något med kött och potatis i nåon gryta det var så gott ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ALLA har klagat på skolmaten i ALLA år. I våran skola är den botten, konstiga grytor som man blir avskräckt på bara av att kolla på dom... jävla vuxenmat är vad de är, dom bestället käk till lärarna inte till oss sm går i skolan!

crap

Lärarna gillar det inte heller, det är catering firman som bestämer vad vi ska käka, BTW så e de inte vuxen mat, tror inte vuxna är så jätte förtjusta i grytor, däremot passar grytor bra som skol/fängelse/föreläsning/annat där många tar ur samma skål mat så därför är det antagligen det, du kan ju fråga Dejan eller Marianne imorrn om dom gillar maten :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lärarna gillar det inte heller, det är catering firman som bestämer vad vi ska käka, BTW så e de inte vuxen mat, tror inte vuxna är så jätte förtjusta i grytor, däremot passar grytor bra som skol/fängelse/föreläsning/annat där många tar ur samma skål mat så därför är det antagligen det, du kan ju fråga Dejan eller Marianne imorrn om dom gillar maten :ermm:

Okej, ingen gillar maten utom sånna som inte ätit på 1 vecka eller som är aspackade :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Usel botten är nådd

Jag hatar verkligen skolmaten!! :rolleyes:

Jävla mattantkärringar är dem som lagar maten också.

En gång gick en mattant fram till mig och frågade varför jag itne tog någon fisk och varför jag bara hade morötter på tallriken. Ja va fan tror dom!!! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en myt att skolmaten är äcklig. Den är helt okej. Man äter för att bli mätt, inte för att den är god.

Men jag kan inte äta mig mätt om maken smakar apskit!

Tän det själv: Du har gått en skoldag och är lite småhungrig, men det enda som bjuds är krossade aphjärnor! Skulle du äta dig mätt på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...