Jump to content

Är du troende ?


Frenzy
 Share

Är du Troende ?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte utantill, men söker du på gewgle borde du hitta någonting! -_-

STOR BOKSTAV

va ska ja söka på då??????????

EDIT:

http://www.churchofsatan.com/Pages/Fearswedish.html

e de sånna lagar? om man bläddrar ner en bit... orkar inte läsa all den där texten -_-

om de e de.. e de där alla "lagar" ??

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.churchofsatan.com/Pages/Fearswedish.html

e de sånna lagar? om man bläddrar ner en bit... orkar inte läsa all den där texten -_-

om de e de.. e de där alla "lagar" ??

Det där är inte alla "lagar", men en bra början! Jag kan väl inte kalla mig en expert på ämnet, m,en jag vet att COS hade(har) en sorts bibel, faast med satansimen... eller hur man nu ska beskriva det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej

edit: de som är satanister(eller liknande) är lika korkade som kristna

man är ju inte mycket smartare om man tror på nåt övernaturlig bara för att det är mot kristendomen. båda är ju lika mycket hokus pokus... -_-

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej

edit: de som är satanister(eller liknande) är lika korkade som kristna

man är ju inte mycket smartare om man tror på nåt övernaturlig bara för att det är mot kristendomen. båda är ju lika mycket hokus pokus... -_-

Den ateistiska satanismen (tack Funnylin) kallar sej för satanism just för att den står för kristendomens s.k synd. Det betyder inte riktigt att de tror på satan i sin renaste form, utan det är mer för att det som han står för är kristendomens motsats - det roliga, det fria, den ateistiska satanismens princip. När det gäller den här religionen är det inte så mycket "övernaturligt".

Det är så som jag ser det, men jag må ha fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl egentligen fel att säga att man är troende då... För buddhismen har ju inga gudar elelr högre stående väsen, right?

Muffkaka då.

Behöver väl inte tro på gudar, utan mer på filosofin. Så tolkade jag det i alla fall. Om du ska döda mig, sikta inte mot hjärtat.

Ähm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...