Jump to content

1. CJ sjunger :P 2. Garage portarna är sega >.<


Recommended Posts

Om det är som vissa säger att garageportarna är sega pga att fordonet/fordona inne i garaget måste laddas så kanske det problemet är borta på pc versionen?

Är det bara jag som har minnen av att detta problem även fanns i VC? I så fall minns jag också att problemet var löst till PC, eftersom PC's är aningen snabbare än PS2 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som har minnen av att detta problem även fanns i VC? I så fall minns jag också att problemet var löst till PC, eftersom PC's är aningen snabbare än PS2 :huh:

Jag har också minnen från Vice City.

Jag kom ihåg en gång när jag skulle öppna ett garage, hade en grym bil och inte sparat på länge.

Jag står utanför garaget och väntar, sen helt plötsligt står det "Loading reading Grand Theft Auto Vice City disc". Fy fan vad jag vart arg då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som har minnen av att detta problem även fanns i VC? I så fall minns jag också att problemet var löst till PC, eftersom PC's är aningen snabbare än PS2 :rolleyes:

Det tänkte jag nog aldrig på. Men det kan ibland bli någe grymt segt med garagen i SA. Iof spelade jag aldrig pc versionen av Vice City så jag kan ju inte jämföra. Men garageproblemen i SA blir säkert bättre i pc versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tänkte jag nog aldrig på. Men det kan ibland bli någe grymt segt med garagen i SA. Iof spelade jag aldrig pc versionen av Vice City så jag kan ju inte jämföra. Men garageproblemen i SA blir säkert bättre i pc versionen.

Det hoppas jag VERKLIGEN, för dom som köper det, jag brukar alltid ha en serietidning klar om jag ska öppna en garageport :huh:.

Är det bara jag som har minnen av att detta problem även fanns i VC? I så fall minns jag också att problemet var löst till PC, eftersom PC's är aningen snabbare än PS2

Jag har bara haft VC till PC (rimmar :rolleyes: ) så jag har inga minnen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta problemet har jag oxå haft men det bästa jag har kommigt på är att helt enkelt bara stå i mitten utanförporten utan att röra sig tills den går upp. Efter några ggr har den slutat att störa sig...

Det beror nog på att du har moddade bilar där inne, sen dom andra gångerna har du inte haft moddade bilar där, och öppnas snabbare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar gå fort för mig.

Det högsta jag fått vänta är 5 sek.

OFFTOPIC: Hjälper det att dammsuga sin ps2:a om den läser sivorna ganska sakta?

Har du moddade bilar i garaget? Om du inte har så går det fort.

Jag har för mig att damm är ett stort problem, det segar ner PS2an så jag tror nog de, men var försiktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTOPIC: Hjälper det att dammsuga sin ps2:a om den läser sivorna ganska sakta?

OFFTOPIC: det kan fungera att dammsuga PS2:an, det fungera för mig iaf.

Om det inte funkar så får du öppna det och tvätta linsen (inte med något blött) sen ska jag bara säga att du får vara försiktig om du ska öppna PS2:an, den kan gå sönder helt :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OFFTOPIC: det kan fungera att dammsuga PS2:an, det fungera för mig iaf.

Om det inte funkar så får du öppna det och tvätta linsen (inte med något blött) sen ska jag bara säga att du får vara försiktig om du ska öppna PS2:an, den kan gå sönder helt ;)

Jag ska köpa en rengörings skiva.

Jag har nästan bara moddade bilar.

I ett av dom är det fyra st men modding på allt som går.

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...