Jump to content

NYA Special-byggda NRG-500!


Har du hittat special-byggda NRG-500?  

119 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu e jag här!!! gå in på uppdragen där det visas på bilden...välj uppdraget

''little loop'' om du ser att NRG:n har avgasrör på båda sidorna om bakdäcket så e det rätt...men om den bara har på ena sidan så hoppa av hojen och vänta till tiden e slut och ta uppdraget igen till du hittar den!!! när du har hittat den så kör till ett garage o täll den där,hoppa av,vänta tills tiden e slut och sen spara nånstans..

sen testa NRG-500(den Nya)

Du måste vara rätt långt innan du kan köra dessa uppdrag..i san fierro nånstans tror jag

Jag är på tredje banan och jag har kollat på de stället, men hittar inget! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den spawnas endast på 3 ställen och kan finnas genom race på 2 ställen

spawn 1: garagehus i södra los santos; på högsta och andra åningen (åk upp i backen norr om stadium i ls och första höger sen in i garaget=

spawn2: om du kommer norrifrån (ganska långt bort) och åker söderut på SF airport mellan den mest och näst sydöstra (oöppnade) hangarerna

spawn 3: vid torrdockan i hamnen i SF (när du kliver på öppnas ett check-point-uppdrag) [om du inte flyttar markant på den innan du kliver på]

RaceSpawn1: Dam Rider i san fierro

RaceSpawn2: blabla-ring i los santos

[öppnas efter men man kommit till las venturas]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Mer exakt, brevid den där stora "gropen" vars båtar åker in, fast det är tomt på vatten där nu, det finns några kontainrar brevid den också

Det borde komma in båtar där också då och då, lite tråkigt, inte så realistiskt att det aldrig åker in båtar där. Men det är kul att åka där även utan nrg500 tävlingen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...