Jump to content

FIFA streets


Shady_4_life
 Share

Kommer FIFA streets Sälja Bra?  

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Antar att du menar spelet, FIFA Street?

Vote: Ja.

Har spelat det, är ett spel som är kul om man sitter med ett par kompisar(i mitt fall en brorsa), och kan vara kul en stund att spela själv. Som vanligt snygg grafik i FIFA, och nu, eftersom EA Big, gör spelet(inte de som gör vanliga FIFA, som förövrigt suger), helt okej "spelmotor". Dock ett tråkigt spel, om man bara spelar för att vinna. Kom ihåg, det viktigaste är inte att vinna, utan att ha roligt!

VAAAA?? spelat det??? hur?? var??? var fick du det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har rätt. Det släpps ut till PS2, Xbox och GC. Gör inte så mycket att det inte släpps till PC, för fotbolls spel ska spelas med PS2. Bäst känsla då.

Tycker det är okej till PC, och synd att det inte släpps till PC. Sant att man kan göra snyggare finter med en analog-spak, men för mig har det funkat bra med Gamepad ^_^

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är okej till PC, och synd att det inte släpps till PC. Sant att man kan göra snyggare finter med en analog-spak, men för mig har det funkat bra med Gamepad >_<

Det var inte bara det jag tänkte på. Mycket skönare att sitta flera i soffan och spela på stor tv istället för att trängas vid datorn. Playstation2 kontrollen går ju att använda till datorn också för den delen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var inte bara det jag tänkte på. Mycket skönare att sitta flera i soffan och spela på stor tv istället för att trängas vid datorn. Playstation2 kontrollen går ju att använda till datorn också för den delen.

Jaha, jo du har nog rätt. Men i alla fall så har jag inget PS2, så det är synd att det inte kommer till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TJAAAA,jag igen(snubben som startade denna topic)

jag skulle bara uppmärksamma er att på torsdag smäller det,realesen av FIFA:streets...

det jag vill komma till e frågan:

hur många av er har bokat eller ska boka/köpa detta underbara fotbollsspel?

ASSÅ E DET INGEN MER ÄN JAG :'(

Skyll er själva

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...