Jump to content

Tror du 50cent spelet kommer bli ett skit spel?


pixi
 Share

Tror du 50cent spelet kommer bli ett skit spel?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror det kommer floppa stort. Jag menar, kolla bara på videon, allas våran Curtis Jackson framställs som någon jävla hitman som gärna blåser skallen av snutar utan att tänka på saken. Det verkar mer handla om pengar när det gäller just detta, och sådana spel floppar allt som oftast.

Vote: Ja.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saken är ju det att det absolut inte kommer att bli lika bra/bättre än SA, det är jag säker på.

Vote: Ja

Håller med både dig och crice.

jagmenar hur många har lust med att gå runt som "50cent" med skyddsväst och akta sig för att folk ska döda en.. eller vadå? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det kommer floppa stort. Jag menar, kolla bara på videon, allas våran Curtis Jackson framställs som någon jävla hitman som gärna blåser skallen av snutar utan att tänka på saken. Det verkar mer handla om pengar när det gäller just detta, och sådana spel floppar allt som oftast.

Vote: Ja.

Det är ju det som är roligt, att spela en hitman som inte ägnar en tanke åt vad han håller på med. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju det som är roligt, att spela en hitman som inte ägnar en tanke åt vad han håller på med. ^_^

Tips:

Hitman 2: Silent Assassin

Hitman: Contracts

Båda de spelen är väldigt spelvärda, och jag tvivlar i all ärlighet på att 50 Cent-spelet kommer uppnå deras status.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Ja

typiskt exempel på spel som kommer floppa, En medlmåttig kommerciel hip-hopare som gör ett spel som försöker visa honom övermänsklig osv.

Släpps endast för att tjäna pengar och för att få 50 cent o verka tuff, däremot kan det bli bra, men knappast genomtänkt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du är värdelös på fotboll...

Samma sak med fördomar.

Ja, jag är värdelös på fotboll. Vad är ditt problem?

Jag tror knappast att en ur min synvinkel kass "hiphopare" (han är ingen hiphopare som de oldschool killarna/tjejerna var) som lever på snygga tjejer och "bling-bling".

Jag tycker han suger, du kanske tycker han är bäst. Jag skiter i vilket men jag tror knappast spelet blir bra.

Svälj det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG LOVAR DETTA....om spelet hade varit EXAKT likadant fast med nån påhittad karaktär så hade alla tyckt att detta spelet va ASSSS GRYMT....ni e bara avundsjuka för att era Idoler som ''sjunger''(mimar som britney Spears) inte e smarta nog att komma på att göra ett BRA spel,deras spel skulle väl handla om att träna på att mima,skrika,gå i läder-kläder så det skarver i deras Kön(eller tandpetare stämmer nog bättre).....och inte ett spel som e coolt som har lite av allt: bra grafik,story,gryma karaktärer,vapen, lite GTA-stil och lite true crime(i missions)......så ge upp nu era avundsjuka j*vla hjärndödarock-älskande-negativa-idioter!!!!!!!!

håll tyst om ni inte har nåt positivt att säga...och som sagt ni har inte spelat detta spel.....om det nu blir en flopp,återstår att se!!

I'm behind ur Back Cortez!!!

Ord... =)

Jadu xPisc. Jag har inget problem, och det känns jävligt bra. Visst, du får tycka vad du vill om honom som rappare, eftersom du har sett honom rappa. Men det här spelet har du inte sett, och därför är det både dumt och korkat på en gång att döma det i förväg ara för att du inte gillar hans rapp. Och jag har inte sagt att han är bäst.

Vad skulle jag svälja? Hur outgrundligt korkat du argumenterar?

Och om folk tog sig en sekund att läsa vad jag skriver, har jag inte sagt att det ska bli grymt p g a det baseras på 50cent. Jag har sagt att det minst kommer bli medelmåttigt, detta ur min synvinkel, som jag har sett trailern. Aight?

Jag upprepar, jag är inte, och kommer förmodligen aldrig bli, hårdrockare.

Tack gode gud för det!

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du är värdelös på fotboll...

Samma sak med fördomar.

Tror du på allvar att detta kommer bli en succe och ligga högst på spellistorna?

Jag vet att det är din musiksmak men det har inte med saken att göra.

Metallica ska göra ett spel, dom är min musiksmak men jag vet att även det kommer floppa. Inse sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG LOVAR DETTA....om spelet hade varit EXAKT likadant fast med nån påhittad karaktär så hade alla tyckt att detta spelet va ASSSS GRYMT....ni e bara avundsjuka för att era Idoler som ''sjunger''(mimar som britney Spears) inte e smarta nog att komma på att göra ett BRA spel,deras spel skulle väl handla om att träna på att mima,skrika,gå i läder-kläder så det skarver i deras Kön(eller tandpetare stämmer nog bättre).....och inte ett spel som e coolt som har lite av allt: bra grafik,story,gryma karaktärer,vapen, lite GTA-stil och lite true crime(i missions)......så ge upp nu era avundsjuka j*vla hjärndöda rock älskande negativa idioter!!!!!!!!

håll tyst om ni inte har nåt positift att säga...och som sagt ni har inte spelat detta spel.....om det nu blir en flopp,återstår att se!!

I'm behind ur Back Cortez!!!

För att försvara min egen ståndpunkt, då jag känner mig någorlunda utpekad med tanke på att jag ställde mig tveksam till spelets värde:

JAG LOVAR DETTA....om spelet hade varit EXAKT likadant fast med nån påhittad karaktär så hade alla tyckt att detta spelet va ASSSS GRYMT....
Möjligtvis, ja. Jag hade gett det en chans om det var ett bra spelföretag som kom på en idé ur tomma luften att skapa ett spel, och om det verkade ganska bra. När det nu, tvärtom, är en känd rappare som vill göra ett spel där han framställs i ett annat ljus än det verkliga ställer jag mig tveksam.

ni e bara avundsjuka för att era Idoler som ''sjunger''(mimar som britney Spears) inte e smarta nog att komma på att göra ett BRA spel,deras spel skulle väl handla om att träna på att mima,skrika,gå i läder-kläder så det skarver i deras Kön(eller tandpetare stämmer nog bättre).....

Först och främst, hur fan vet du vilka mina "idoler" är? Du verkar utgå från att alla som är emot 50 Cent-spelet är hårdrockare, har jag rätt? Jag kan då direkt säga att jag inte är hårdrockare, och om jag nu vore det skulle jag nog skratta åt ditt patetiska försök att håna mig. Jag upprepar, jag är inte, och kommer förmodligen aldrig bli, hårdrockare.

och inte ett spel som e coolt som har lite av allt: bra grafik,story,gryma karaktärer,vapen, lite GTA-stil och lite true crime(i missions)......så ge upp nu era avundsjuka j*vla hjärndöda rock älskande negativa idioter!!!!!!!!
Hur vet du att spelet har något av det där? Allt som släppts är ju en trailer. Det kan ju vara hur linjärt och tråkigt som helst ju.

håll tyst om ni inte har nåt positift att säga...

Look who's talking...

och som sagt ni har inte spelat detta spel.....om det nu blir en flopp,återstår att se!!

Mycket sant. Låt oss inte ta ut aggressionerna i förskott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta spelet kan floppa, men det kan även bli ett okej "GTA-look-a-like". De flesta spel baserade på filmer eller personer floppar, men det finsn en del undantag, tex Pirates of the Caribbean, Chronicles of Riddick, Richard Burn Rally, Colin McRae Rally, Battle for Middle Earth, Tony Hawks Pro Skater m.fl.

Först trodde jag också att The Godfather skulle floppa, men nu när man sett trailern och läst lite info så verkar det bli underbart! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...