Jump to content

Förbannad!


Weener
 Share

Recommended Posts

Nu var det såhär.

Jag gick hemmåt från trummingen (Trumlektioner), så går jag försjunken i mina tankar, på andra trottoaren går två stycken. En turk (Inget rasistiskt) och en tjej. Jag sneglar på dom och turken utbrister direkt "Vafan glor du på?".

"Inget" svarar jag och tittar ner i marken och fortsätter gå.

"Vad heter du?" frågar han, och tjejen fnissar som fan. Jag stannar och säger "Va?".

"Heter du Hugo?"

"Ja..?"

"Du är så jävla kaxig va"

"Ok" säger jag och börjar gå vidare, bakom mig hör jag

"Du vågar kaxa dig på nätet men inte här på gatan, jävla Harry Potter tönt"

Jag känner inte ens killen, jag vet vem han är, men jag har aldrig gjort honom något, aldrig ens snackat med honom. Min kompis känner honom, men jag och hon har blivit lite ovänner på det senaste. Detta har nog med det att göra, men endå.

Jag blir så jävla förbannad på sånna idioter som påstår att jag har kaxat mig då jag aldrig snackat med honom.. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 151
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Nu var det såhär.

Jag gick hemmåt från trummingen (Trumlektioner), så går jag försjunken i mina tankar, på andra trottoaren går två stycken. En turk (Inget rasistiskt) och en tjej. Jag sneglar på dom och turken utbrister direkt "Vafan glor du på?".

"Inget" svarar jag och tittar ner i marken och fortsätter gå.

"Vad heter du?" frågar han, och tjejen fnissar som fan. Jag stannar och säger "Va?".

"Heter du Hugo?"

"Ja..?"

"Du är så jävla kaxig va"

"Ok" säger jag och börjar gå vidare, bakom mig hör jag

"Du vågar kaxa dig på nätet men inte här på gatan, jävla Harry Potter tönt"

Jag känner inte ens killen, jag vet vem han är, men jag har aldrig gjort honom något, aldrig ens snackat med honom. Min kompis känner honom, men jag och hon har blivit lite ovänner på det senaste. Detta har nog med det att göra, men endå.

Jag blir så jävla förbannad på sånna idioter som påstår att jag har kaxat mig då jag aldrig snackat med honom.. :o

Jo, tråkigt att tjejen ska behöva säga till honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det såhär.

Jag gick hemmåt från trummingen (Trumlektioner), så går jag försjunken i mina tankar, på andra trottoaren går två stycken. En turk (Inget rasistiskt) och en tjej. Jag sneglar på dom och turken utbrister direkt "Vafan glor du på?".

"Inget" svarar jag och tittar ner i marken och fortsätter gå.

"Vad heter du?" frågar han, och tjejen fnissar som fan. Jag stannar och säger "Va?".

"Heter du Hugo?"

"Ja..?"

"Du är så jävla kaxig va"

"Ok" säger jag och börjar gå vidare, bakom mig hör jag

"Du vågar kaxa dig på nätet men inte här på gatan, jävla Harry Potter tönt"

Jag känner inte ens killen, jag vet vem han är, men jag har aldrig gjort honom något, aldrig ens snackat med honom. Min kompis känner honom, men jag och hon har blivit lite ovänner på det senaste. Detta har nog med det att göra, men endå.

Jag blir så jävla förbannad på sånna idioter som påstår att jag har kaxat mig då jag aldrig snackat med honom.. :o

Jepp, det finns idioter överallt...

Mycket snack, mindre handling. De vågar inget, bry dig inte om han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu har du någon gång varit i Flen så är man van vid sånt, är inte rasist eller något sådant men ofta i skolan sitter det kanske en 5-6 utlänningar och de måste verkligen säga något när man går förbi. Men sedan när man stöter på dem själva på stan då hälsar de på en. Men när de är i grupp då är det "Schuu broschan" "kolla in svennen värsta tönten" som gäller, själv tycker ajg många utlänningar ska vara solta och glada över platsen de fått i Sverige! vet inte om det råkade bli lite offtopic här men var bara tvungen att utrycka mig eftersom jag hamnat i ungefär samma situation sälv många gånger!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det värsta av allt är att han inte snackar som en utlänning, han snackar som en bög, han ser ut som en också.

Typ.."Vafan glöwru påeeh?"

"Du är så jälla kaxxi" och så håller han på.

Hade gärna slagigt till honom på käften om det inte vore så att han hämtar alla sina turkpolare då och det blir misshandel direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd så om det ska vara så viktigt.

Edit: Här försöker man vara cool och nyskapande på forumet och inte får man nåt för det? NEJ!!!!!!!!!11

Halo e ny.. han vet inte att man inte kan skriv w0rd me o.. :o

flens utlänningar kan vara ganska dryga.. :P

jag och min polare går på stan : två typ turkar kommer fram till min polare och säger : ey va fan slog du ner min kusse för?? jag ska fan slå sönder dig..

min polare säger : haha joo tjena... vem fan e du???

den andra turken säger : du e kaxig eh? fan va stryk ni ska få..

<slut>

sen drog vi till ica haha..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den jävlen kan sticka tillbaka till Turkiet(?)!

Vilken oerhört korkad sak att säga. "Låt den jäveln sticka tillbaka till Turkiet"?

"Den jäveln" kanske är född i Sverige, "den jäveln" kanske aldrig har varit i Turkiet? "Den jäveln" ska väl inte behöva skickas till det land där hans föräldrar förmodligen är födda bara för att han tjafsade på gatan? Se, främlingsfientlighet, det är rent hat och får mig att må så jävla illa.

Weener, beklagar, har råkat ut för samma sak. Bara låt det vara, han vet antagligen inte ett piss om dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...