Jump to content

Var sitter ni och spelar GTA SA!?


Vice.
 Share

Vilken stad ligger närmast er, där ni nu sitter och spelar GTA SA?!  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nja, det är inte så konstigt. Jag är duktigt dålig på geografi. Jag hittar knappt till toaletten hemma.

Jag funderar nästan att ha sånadär linjer på golvet som de har på sjukhus.

En grön för toaletten, en röd till köket mm ^_^

Jag tog bara lite städer jag kom på utan att veta riktigt var de ligger geografiskt. De ända jag vet är Sthlm, Göteborg, Malmö/Lund och Kalmar....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bor i Malmö, fotbollens huvudstad! Älskar att gå till Stadion och se MFF spöa lag.

Publiken i Malmö är grym , för er som inte bor här res hit så får ni se stjärnor som Asper, Jon Inge Höiland (Norsk landslagsman), Joseph Elanga, Patrik Andersson (Roy och Patrik är ju Sveriges genom tiderna bästa mittbackar), Olof Persson (Stort hjärta för MFF), Hasse Mattisson (Erfaren, håller än + kan spela högerback och mittfältare), Afonso (Allsvenskans bäste lirare när han är på spelhumör), Lolo Chanko, Skoogen (Underbar bollmottagare och grym på straffar och frisparkar), Mackan (Underbarnet nr1). Orkar inte räkna upp fler. Ojojoj, jag avek en aning från tråden...SORRY :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...