Jump to content

The driver!


Mr Mister
 Share

Recommended Posts

Nu har jag blivit riktigt förbannad! Varenda gång jag kollar på forumet är det någon som vill ha hjälp med The driver!!! Vad är det som är svårt?!? Jag har klarat det två gånger på första försöket. Antingen är alla spelare dåliga eller så är jag för bra, för tur kan man bara inte ha när man har klarat det två gånger på första försöket.

:lol: Jag har tröttnat på samma frågor varenda gång. Vad är Hunter? Hur klarar man The driver? Det är bara några av alla likadana frågor! Kolla lite på forumets olika sidor innan ni ställer frågor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag blivit riktigt förbannad! Varenda gång jag kollar på forumet är det någon som vill ha hjälp med The driver!!! Vad är det som är svårt?!? Jag har klarat det två gånger på första försöket. Antingen är alla spelare dåliga eller så är jag för bra, för tur kan man bara inte ha när man har klarat det två gånger på första försöket.

:angry: Jag har tröttnat på samma frågor varenda gång. Vad är Hunter? Hur klarar man The driver? Det är bara några av alla likadana frågor! Kolla lite på forumets olika sidor innan ni ställer frågor. :P

Du kanske skulle sluta va här om du stör dig så himla mycket.

De som har kört fast nånstans måste ju få fråga..

Om inte så dör Forumet ut när en fråga har ställts. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...