Jump to content

Alla bilarnas riktiga namn


Andromada
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vid Important Topics är det en informations topic som Kattla har gjort. Där kan man gå in på en sida där det står alla bilarnas riktiga namn. Det är kanske där du sett den förut

Nej ja såg den av tobiasnilsson :P

EDIT : Fy Andromada du ska inte sno av andra :D

Redigerad av zItE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som andra har sagt här: du har dagit från den här sidan, mycket dåligt :P !

hur vet jag det?

jo, därför att te.x om man kollar på faggio så står det på båda länkarna "page canot be found", är det bara en slump att din och den andra snubbens länk är "trasig"? och du har radat upp vanliga bilar, snabba bilar etc. etc. prcis samma årdning som hans .

och slutligen: om man kollar på sidan jag länkade^^ så ser man samma text andromada har först på inlägget som finns på sidan bara att det här är borttaget med viss hjälp av min pappa. Du får bara ha det här på din sida om du har en länk på varje sida till http://www.tobiasnilsson.net vilket lustigt sammanträffande allting va?

@Andromada: om jag skulle göra något sådant så skulle jag sätta bilarna i fel årdning och ändra om lite/mycket m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som andra har sagt här: du har dagit från den här sidan, mycket dåligt :) !

hur vet jag det?

jo, därför att te.x om man kollar på faggio så står det på båda länkarna "page canot be found", är det bara en slump att din och den andra snubbens länk är "trasig"? och du har radat upp vanliga bilar, snabba bilar etc. etc. prcis samma årdning som hans .

och slutligen: om man kollar på sidan jag länkade^^ så ser man samma text andromada har först på inlägget som finns på sidan bara att det här är borttaget med viss hjälp av min pappa. Du får bara ha det här på din sida om du har en länk på varje sida till http://www.tobiasnilsson.net vilket lustigt sammanträffande allting va?

@Andromada: om jag skulle göra något sådant så skulle jag sätta bilarna i fel årdning och ändra om lite/mycket m.m

Som jag , Cortez och gurfi säger : BUSTED :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...