Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Någon som vill spela ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Om det är nån som vill köra kan jag starta en server.. Får hoppas att det funkar nu också. NAMN: [RTB] JojjeCity PASS: gtasajten EDIT: Nere nu.. Redigerad 5 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten Version: RTB Servern är uppe om 5 minuter! Woozies, mitt, Sikorkas, Pinners och Sianas hus är med... Rör inte dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten Version: RTB Servern är uppe om 5 minuter! Woozies, mitt, Sikorkas, Pinners och Sianas hus är med... Rör inte dom! Skulle ni inte kunna lägga upp en bild? Eller kanske bygga en födelsedagspresent till mig? Redigerad 5 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten Version: RTB Servern är uppe om 5 minuter! Woozies, mitt, Sikorkas, Pinners och hus är med... Rör inte dom! Hoppar in så fort jag kan. Tankar RTB nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Kommit lite längre ... öppnat en port genom 2800 och 28030 enligt nå FAQ. Kan spela på vanlig server utan RTB, trots att jag precis laddat ner den senaste patchen och ersatt alla filer. :/ Vad har jag glömt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Ok, xstreems server är nere nu. Jag har startat en ny, för att fylla hålet. JojjeCity heter den, eller nått sånt, och password är som vanligt, gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Jag kommer in ! EDIT: Varför står det 0/0 med personer på din server Jojje ? Jag kan inte joina nu EDIT2: Oj, jag spelade RTB EDIT3: Jag kan inte joina ! EDIT4: Oj ni spelade ju RTB Redigerad 5 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Hur kommer man ut ur editorn? Jag sitter fast där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nu ska jag lira lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det är jävla jobbigt att sitta fast i editorn, då man inte kan se vad folk skriver.. Snälla, kan någon bara säga hur man kommer ut därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Prova välj en annan legobit. Fast jag vet inte riktigt vad för editor du använder :S EDIT: varför kickade du mig ? ! Redigerad 5 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Meh, F11, det är en editor. Men man sitter fast i den.. EDIT: Startade om servern... Redigerad 5 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Kommer in igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Servern är nere just nu, skickar upp den sen efter maten. EDIT: JSHC, du vart inte klar med ditt gatukök så jag gjorde klart skylten åt dig. "JSHC FASTFOOD" skrev jag. Du får väl ändra sen om det inte duger. REKLAM: Ät på Nils Korv för att få en hälsosam och bra måltid! Redigerad 5 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Det skulle stå snabbmat, men fastfood duger de å Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nån som vet hur jag kan köra blockland? när jag trycker på de, kommer en ruta upp sen står de blockland.exe måste avslutas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Startar kanske en snart... Så loadar jag allt från den förra... Men vi får se om det laggar lika mycket annars får vi ta bort onödiga saker som tar plats... Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Nån som vet hur jag kan köra blockland? när jag trycker på de, kommer en ruta upp sen står de blockland.exe måste avslutas :'( Redigerad 5 juni, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Kan tyvärr inte hjälpa dig Hunter... Men här är ett screenshot från The Lost Island om 30 år! http://img204.imageshack.us/img204/9382/theisland8if.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts