Jump to content

Zelda till dator eller ps2?


wahema
 Share

Recommended Posts

NEJ!

Det finns inte till PC eller PS2!

Den som har chippat eller bränt har brutit mot piratlagen, och bör själv brännas. På bål!

Det finns bara på Nintendokonsoler för att Nintendo SJÄLVA både ÄGER LICENSEN och har UTVECKLAT spelen. Kom inte o klaga på mig för att jag vill ha GTA till GC, för det är inte samma sak!

Det är en MYT att Sony äger rättigheterna till GTA! Det är INTE en myt att Nintendo äger Zelda!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer iofs inte riktigt att Zelda enbart finns på Nintedo-konsoler. Nintendo hade ett sammarbete med Philips för några år sen. Dom höll på att utveckla en konsol tillsammans men Nintendo hoppade av av någon anledning. Dock så hade Philips fått rättigheten att utveckla tre Zelda-spel. I minst ett av dom så styr man Zelda vad jag minns. Men iaf, inget av spelen blev någon hit iaf. :P

Spelen släpptes för övrigt till Philips CD-i...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

whatiszc_373494_0.gif

The Legend of Zelda finns självklart till PC... dock är det självklart inofficiellt även om alla karaktärer och namn finns med...

Spelet är utvecklad av Armageddon Games och finns att ladda ner här... :P

EDIT: Här finns det även en review av TechTV...

Du kan väl inte vara helt djäkla ärlig då du jämför Flash-spel med "the real deal".

eller dom usla CD-i spelen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...