Jump to content

Depression.....


GEAS
 Share

Recommended Posts

Måste bara dela med mig av min en-dags-depression. jag ska ha fotat 36 bilder till imorgon, foto. Har tagit två. är skittrött, och vill egentligen lägga mig. Måste läsa ut en bok och leta upp citat tills på onsdag, har glosor tills på onsdag, matteprov om en vecka, gitarr imorgon kväll, slutar inte förrän vid fyra imorgon, ingen tid till läxor (jo, men vem faaan orkar göra läxor direkt efter skolan???) och så har jag allmänt tråååååkigt. Fan, ibland känns livet piss. Så fort jag tecknar blir det fult. Jag fattar noll av photoshop. etc etc.... jag har en tendens att skjuta upp läxor etc tills dagen före proven... fan.

har någon annat något hemskt i form av tillfälliga depressioner att dela med sig av?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tråden för frenetisk högproducerande testosteronköttbitar :huh:

Jag är i skrivande stund inne i en djup depprision... :P

Det är en sådan som går upp och ner...

När jag ser henne blir jag glad ^_^

När jag tänker på vad hon har gjort vill jag döda folk :)

Ja, ett fjortisinlägg! Vad glad jag blir :huh:

Fast, när det gälelr skolan, som denna tråd främst handlade om, så flyter allt på. Är dock inne i rebellåldern, så jag gör inte sånt som är tråkigt

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara dela med mig av min en-dags-depression. jag ska ha fotat 36 bilder till imorgon, foto. Har tagit två. är skittrött, och vill egentligen lägga mig. Måste läsa ut en bok och leta upp citat tills på onsdag, har glosor tills på onsdag, matteprov om en vecka, gitarr imorgon kväll, slutar inte förrän vid fyra imorgon, ingen tid till läxor (jo, men vem faaan orkar göra läxor direkt efter skolan???) och så har jag allmänt tråååååkigt. Fan, ibland känns livet piss. Så fort jag tecknar blir det fult. Jag fattar noll av photoshop. etc etc.... jag har en tendens att skjuta upp läxor etc tills dagen före proven... fan.

har någon annat något hemskt i form av tillfälliga depressioner att dela med sig av?

Håller med, är typ så här med. :huh::)

Prov, prov, prov, prov. Kan inte tänka längre. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BroDD: Om det där var riktat till mig så tycker jag att du ska avstå från att posta om det du ska skriva inte är relaterat till ämnet.

Jag gav honom ett tips bara. Skolan är det ju oftast mest press från hos många, och i högstadiet är det faktiskt inte viktigt att man kommer i tid osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BroDD: Om det där var riktat till mig så tycker jag att du ska avstå från att posta om det du ska skriva inte är relaterat till ämnet.

Jag gav honom ett tips bara. Skolan är det ju oftast mest press från hos många, och i högstadiet är det faktiskt inte viktigt att man kommer i tid osv.

Va? Inte!? OMG! Du menar att jag i dessa 1.5 år stressat i onödan!? Amen, va faan!?...

Fresten, det är väl visst viktigt? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara mig? Jag blev skittrött på allt och alla, utan nån egentlig anledning egentligen! :huh:

Satt och grinade över minsta småsak och höll på att sparka sönder en till stol, men när jag började skolan försvann allt konstigt nog! :huh::):P

Hade pricis samma sak för några dagar sedan. nästa dag så skollkade från skolan och gör det som jag alltid brukar göra..........

........sova.........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...