Jump to content

Rasism


P-C
 Share

Recommended Posts

1) Invandrare ska inte integreras i samhället.

2) Invandrare som inte anpassat sig ska ut ur landet.

1 såklart. Etniskt, kulturellt och religöst hör jag hemma här.

Sluta tjaffsa om dig själv och din familj ditt jävla mumintroll. Svara på min fråga.

Nej jag är ingen invandrare?

Jasså, kom du ihåg det här inlägget.:

Inget fel med invandrare.. Är det själv..

Ljög du när du skrev det eller ljuger du nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta tjaffsa om dig själv och din familj ditt jävla mumintroll. Svara på min fråga.

Jasså, kom du ihåg det här inlägget.:

Ljög du när du skrev det eller ljuger du nu?

Du tjaffsar om min familj din horunge. Och hur fan lyder din fråga?

Jepp jag ljög då. Det är inte mina åsikter utan det lilla samhället tål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm jag tror faktiskt inte ett skit på det.

Dom som drog hit aids är dom äckliga affärsmännen som åker ner till t.ex Thailand för att ha sex med småungar.

Idag (år 2004) finns det drygt två tusen personer som har lider av hiv/aids i Sverige. Tillskottet sker främst genom afrikansk immigration och svenskar på turistresor.
Båda har rätt?

Diabetes är inte ofarligt.

Huh?

Är du förbannad för att invandrarna kommer hit och ska ha vård för diabetes?

Vilka jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst svettas svenskar som djur när vi besöker kanarieöarna. Och visst kanske de mörkhyade tycker att det är lite kallt ibland i Sverige. Men detta tror inte jag är särskillt avgörande i denna fråga. Sverige är ett välutvecklat land med bra issolerade hus. Om man måste gå ut så finns det till och med en ny bra uppfinning. Jackan. Det finns många olika modeller och kan även vara i olika färger. Dessa gär att man fryser betydligt mindre. Låt mig även göra ett litet antagande. Du "Carolus XII rex suenica" äger minst ett exemplar av denna uppfinning...?

By the way klockrent inlägg Funnylin

post-22-1109184945_thumb.jpg

Redigerad av GrandTheftCarl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får be om ursäkt för att jag inte varit direkt aktiv de senaste dagarna, men sanningen är att jag glömde bort den här lilla skit diskussionen. Min förebild och ikon och en av vår tids främste journalist och författare tog sitt eget liv i söndags, och det som du har att säga bleknar i jämförelse med vad som har hänt.

Ville bara att säga att du kan fortsätta att läsa aftonbladet och expressen eller va fan det är för skit du hämtar din information ifrån, för den typ av journalistik jag håller på med är av ett annat slag,

Hahahah det är roligt att du förväntar dig att jag ska gå på mer motståndskraftigt mot dig, jag har víktigare saker att göra än att bemöta nån liten (troligen överviktig) pojk med känslomässiga problem, för fan grabben om jag skulle gå på mer motståndskraftigt skulle jag säga något i slag med att anledningen till att du beter dig som du gör skulle kunna spåras tillbaks till den dagen då du vaknade upp av ett irriterande ljud som du förmodade kom ifrån kranen i köket, men nej nej, det var helt enkelt droppandet av ditt urin som slog i golvet, du märkte den dagen att du inte var som alla andra pojkar och att du var tvungen att göra något åt saken, du halkade i pölen på väg till köket, där du blev liggandes kvar i oerhörda smärtor i 2 timmar med bara lukten av dina egna kroppsvätskor som sällskap, under den här tiden gick väl nåt snett i din förvrängda hjärna och det blev väl inte bättre när din grand danois Bruno började förgripa sig sexuellt på dig, det skulle jag säga var en av de största skälen till ditt förakt gentemot andra raser.

Bara för att jag är en journalist betyder inte att jag måste vara objektiv gentemot dina åsikter, för om det är en sak Thompson lärt mig, så är det att objektiv journalistik är den främsta orsaken till att politik (främst amerikansk) har tillåtits vara så korrupt för sån lång tid. Nej du jag har ingen som helst respekt för dig eller dina åsikter, men samtidigt har jag ingen anledning till att bry mig om vad nån jävla råtta bakom sin data har att säga,att få dig att framstå som den idiot du är gör jag för nöjes skull,och rasism är egentligen inte ett problem, ni är en utdöende grupp , jag menar förstås inte fördomar, det är nåt som alla människor alltid kommer att ha, det vill säga tills den dagen då alla människor på jorden lever i fred, är av samma hudfärg och dansar runt i ringar på vackra fält, medans små barn rider omkring på enhörningar, det vill säga aldrig.

Nej du du har helt fel ide, och det är därför jag försöker hjälpa dig här grabben, men bara du själv kan komma till den slutsatsen, att förstå att allt du gör, och de böckerna du läser inte har gjort dig nåt gott, du är fortfarande en liten ignorant skit, som inte ens kan komma ihåg allt du läst, därför får dina inlägg att låta allt annat än seriösa.

Den revolutionen du snackar om kommer aldrig att ske, ni med era förvrängda tankar är helt enkelt inte ett direkt hot, nej vi har mycket större saker att oroa oss över, Vi behöver oroa oss över det som kommer ske inom de närmaste åren, orättvisan och kriget som pågår rakt framför våra ögon, dessa människor är värre än vad Nazi Tyskland var under sin storhetstid, och kommer säkerligen leda till förfall som vi aldrig tidigare har sett, så ge upp dina små skit ideal för jag vet att det aldrig kommer att leda till något vettigt, och kom inte med nån jävla skit om att jag inte bemött dina inklistrade små godbitar, de är inte av betydelse, och det är inte du heller, nej nu e jag trött på dig, och jag kommer inte slösa mer tid på dig nu.

Jag vet att detta inlägg kanske kan anses som väldigt otrevligt och kan till och med anses som personangrepp men det skiter jag fullständigt i, ni kan lika gärna ta och banna mig om det här känns för grovt, jag är i sorg min hjälte har dött, mannen som jag format mitt liv efter, en av världens mest briljanta tänkare, mannen som är den främsta orsaken varför jag bestämde mig för att bli journalis,t och mannen som lärde mig att utrycka mig själv på ett mer personligt och satiriskt plan.

Därför drar jag nu till Woody creek tavern Colorado för att ta mig en drink, lyssna på hans vänner berätta historier om den här underbart sjuka mannen som har inspirerat en hel generation av unga journalister och författare, vår tids egen Mark Twain, en ikon för sjuk för att leva för sällsynt för att dö.

Vila i fred HST 1937-2005

ps. okka jag är ingen gammal gubbe hahaha jag e bara 21 år, fick mig att känna mig som att jag gick runt med rullator, men det e trevligt att det finns schysst folk som försvarar den här gamlingen :lol:

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får be om ursäkt för att jag inte varit direkt aktiv de senaste dagarna, men sanningen är att jag glömde bort den här lilla skit diskussionen. Min förebild och ikon och en av vår tids främste journalist och författare tog sitt eget liv i söndags, och det som du har att säga bleknar i jämförelse med vad som har hänt.

Ville bara att säga att du kan fortsätta att läsa aftonbladet och expressen eller va fan det är för skit  du hämtar din information ifrån, för den typ av journalistik jag håller på med är av ett annat slag,

Hahahah det är roligt att du förväntar dig att jag ska gå på mer motståndskraftigt mot dig, jag har víktigare saker att göra än att bemöta nån liten (troligen överviktig) pojk med känslomässiga problem, för fan grabben om jag skulle gå på mer motståndskraftigt skulle jag säga något i slag med att anledningen till att du beter dig som du gör skulle kunna  spåras tillbaks till den dagen då du vaknade upp av ett irriterande ljud som du förmodade kom ifrån kranen i köket, men nej nej, det var helt enkelt droppandet av ditt urin som slog i golvet, du märkte  den dagen att du inte var som alla andra pojkar och att du var tvungen att göra något åt saken, du halkade i pölen på väg till köket, där du blev liggandes kvar i oerhörda smärtor i 2 timmar med bara lukten av dina egna kroppsvätskor som sällskap, under den här tiden gick väl nåt snett i din förvrängda hjärna och det blev väl inte bättre när din grand danois Bruno började  förgripa sig sexuellt på dig, det skulle jag säga var en av de största skälen till ditt förakt gentemot andra raser.

Bara för att jag är en journalist betyder inte att jag måste vara objektiv gentemot dina åsikter, för om det är en sak Thompson lärt mig, så är det att objektiv journalistik är den främsta orsaken till att politik (främst amerikansk) har tillåtits vara så korrupt för sån lång tid. Nej du jag har ingen som helst respekt för dig eller dina åsikter, men samtidigt har jag ingen anledning till att bry mig om vad nån jävla råtta bakom sin data har att säga,att få dig att framstå som den idiot du är gör jag för nöjes skull,och rasism är egentligen inte ett problem, ni är en utdöende grupp , jag menar förstås inte fördomar, det är nåt som alla människor alltid  kommer att ha, det vill säga tills den dagen då alla människor på jorden lever i fred, är av samma hudfärg och dansar runt i ringar på vackra fält, medans små barn rider omkring på enhörningar, det vill säga aldrig.

Nej du du har helt fel ide, och det är därför jag försöker hjälpa dig här grabben, men bara du själv kan komma till den slutsatsen, att förstå att allt du gör, och de böckerna du läser inte har gjort dig nåt gott, du är fortfarande en liten ignorant skit, som inte  ens kan komma ihåg allt du läst, därför får dina inlägg att låta allt annat än seriösa.

Den revolutionen du snackar om kommer aldrig att ske, ni med era förvrängda tankar är helt enkelt inte ett direkt hot, nej vi har mycket större saker att oroa oss över, Vi behöver oroa oss över det som kommer ske inom de närmaste åren, orättvisan och kriget som pågår rakt framför våra ögon, dessa människor är värre än vad Nazi Tyskland var under sin storhetstid, och kommer säkerligen leda till förfall som vi aldrig tidigare har sett, så ge upp dina små skit ideal för jag vet att det aldrig kommer att leda till något vettigt, och kom inte med nån jävla skit om att jag inte bemött dina inklistrade små godbitar, de är inte av betydelse, och det är inte du heller, nej nu e jag trött på dig, och jag kommer inte slösa mer tid på dig nu.

Jag vet att detta inlägg kanske kan anses som väldigt otrevligt och kan  till och med anses som personangrepp men det skiter jag fullständigt i, ni kan lika gärna ta och banna mig om det här känns för grovt, jag är i sorg min hjälte har dött, mannen som jag format mitt liv efter, en av världens mest briljanta tänkare, mannen som är den främsta orsaken varför jag bestämde mig för att bli journalis,t och mannen som lärde mig att utrycka mig själv på ett mer personligt och satiriskt plan.

Därför drar jag nu till Woody creek tavern Colorado för att ta mig en drink, lyssna på hans vänner berätta historier om den här underbart sjuka mannen som har inspirerat en hel generation av unga journalister och författare, vår tids egen Mark Twain, en ikon för sjuk för att leva för sällsynt för att dö.

Vila i fred HST  1937-2005

ps. okka jag är ingen gammal gubbe hahaha jag e bara 21 år,  fick mig att känna mig som att jag gick runt med rullator, men det e trevligt att det finns schysst folk som försvarar den här gamlingen :wacko:

Du har ju fel på alla punkter. Vad mer kan jag säga? Har inget emot någon ras. En del är smart en del är dumma, lev med det. Nå, vad håller du på med för journalistik då? Skriver insändare i lokalbladet eller?

Och nej jag bor inte på en ort med enbart svenskar. Långt ifrån, hahah!

göra än att bemöta nån liten (troligen överviktig) pojk med känslomässiga problem, för fan grabben om jag skulle gå på mer motståndskraftigt skulle jag säga något i slag med att anledningen till att du beter dig som du gör skulle kunna  spåras tillbaks till den dagen då du vaknade upp av ett irriterande ljud som du förmodade kom ifrån kranen i köket, men nej nej, det var helt enkelt droppandet av ditt urin som slog i golvet, du märkte  den dagen att du inte var som alla andra pojkar och att du var tvungen att göra något åt saken, du halkade i pölen på väg till köket, där du blev liggandes kvar i oerhörda smärtor i 2 timmar med bara lukten av dina egna kroppsvätskor som sällskap, under den här tiden gick väl nåt snett i din förvrängda hjärna och det blev väl inte bättre när din grand danois Bruno började  förgripa sig sexuellt på dig, det skulle jag säga var en av de största skälen till ditt förakt gentemot andra raser.
Nå, vad ska man svara på detta då? Efter som jag anser report knappen som ett sätt att slingra sig låter jag bli.

Men nej, anledning är inte den. Anledningen är att ni undermänniskor knullar djur och sedan får sjukdomar som ni inte kan hålla inom era gränser.i Eran misslyckade värdsdel där det lyckade kommer från det vita och ej svarta. Den dagen ni kan sköta länder och slutar förstöra andras klickar jag på report knappen.

Den revolutionen du snackar om kommer aldrig att ske, ni med era förvrängda tankar är helt enkelt inte ett direkt hot, nej vi har mycket större saker att oroa oss över, Vi behöver oroa oss över det som kommer ske inom de närmaste åren, orättvisan och kriget som pågår rakt framför våra ögon, dessa människor är värre än vad Nazi Tyskland var under sin storhetstid, och kommer säkerligen leda till förfall som vi aldrig tidigare har sett, så ge upp dina små skit ideal för jag vet att det aldrig kommer att leda till något vettigt, och kom inte med nån jävla skit om att jag inte bemött dina inklistrade små godbitar, de är inte av betydelse, och det är inte du heller, nej nu e jag trött på dig, och jag kommer inte slösa mer tid på dig nu.

Och jag förespråkar inte revolution men folkets missnöje är stort och tillslut rinner bägaren över. Simpelt!

Jag vet att detta inlägg kanske kan anses som väldigt otrevligt och kan  till och med anses som personangrepp men det skiter jag fullständigt i, ni kan lika gärna ta och banna mig om det här känns för grovt, jag är i sorg min hjälte har dött, mannen som jag format mitt liv efter, en av världens mest briljanta tänkare, mannen som är den främsta orsaken varför jag bestämde mig för att bli journalis,t och mannen som lärde mig att utrycka mig själv på ett mer personligt och satiriskt plan.
Det verkar som någon tappade bort sitt liv på livetsgata.

Visst svettas svenskar som djur när vi besöker kanarieöarna. Och visst kanske de mörkhyade tycker att det är lite kallt ibland i Sverige. Men detta tror inte jag är särskillt avgörande i denna fråga. Sverige är ett välutvecklat land med bra issolerade hus. Om man måste gå ut så finns det till och med en ny bra uppfinning. Jackan. Det finns många olika modeller och kan även vara i olika färger. Dessa gär att man fryser betydligt mindre. Låt mig även göra ett litet antagande. Du "Carolus XII rex suenica" äger minst ett exemplar av denna uppfinning...?

Finns något som heter IQ också som jag dock inte tänker sänka genom rasblandning.

Huh?

Är du förbannad för att invandrarna kommer hit och ska ha vård för diabetes?

Vilka jävlar.

Dom uttnyttjar ett system som funkar. Folk med dubbelt medborgarskap som bor i sitt andra land och är medborgare i sverige bara för privilegierna.

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den agressiva och smått hatiska tonen i dina inlägg får en att må lite illa. Du är ju sjuk i huvudet. ( Carlus rex ...)

Att du kallar folk av annan "ras" för undermänniskor är ännu mer skrämmande.

"Eran misslyckade värdsdel där det lyckade kommer från det vita och ej svarta"

Om du syftar på fallet Afrika vill jag bara beklaga din okunnighet. Visst är det de vita i Afrika som blir rika, plus det fåtal diktatorer som bygger palats på pengar som de har tagit från sin befolkning. Om du tycker det är rättvist får stå för dig. Om du tycker det är lyckat får också stå för dig. Jag är dock på det klara med att det beteendet inte betyder att man är så lyckad som person.

PS. Du, GUD, tror jag just nu inspirerar många personer på det här forumet. Ditt sätt att skriva skulle få min svenskalärare att börja gråta. Det allra roligaste är dessutom att se skillnaden mellan ditt sätt att uttrycka dig och "Carlus rex blablablas" sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...