Jump to content

Mullas film.


Lofon
 Share

Recommended Posts

Mulla gjorde ju en Leatherface film för ett tag sedan (Som jag missade *idiot man är*). Är det någon som vet var den filmen finns att ladda ner, eller på något annat sätt få tag på? Obs: detta är inte någon olaglig hemladdning, så bespara mig alla WAREZ varningar och dylikt. Tack för mig // Lofon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte att alla tror att mulla gjorde den filmen. Tro mig det är inte han som gjorde den.

Jag har iaf inte sagt något om att han har gjort den. Visste inte äns att filmen fanns. Allt jag ville var att hjälpa till, men nu är jag ganska sugen på att se filmen också...

Ett tips till Lofon:

Använd sökfunktionen, eller kolla på Mullas profil > "Find all posts by this member".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror faktiskt inte på leather face det är ju inte nån som bevisat det eller?

bara folk som sätter ut falska länkar och låtsas att dem inte funkar.

så det är nog bara bullshit

Han heter Leatherface inte Leather face..

EDIT:Blir trött på att alla ska klaga på mig därför kan jag lika gärna klaga på dig för att du skriver med mellanslag..

Redigerad av MJ_THE_GAMER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte att alla tror att mulla gjorde den filmen. Tro mig det är inte han som gjorde den.

Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem

Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig

Redigerad av mulla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem

Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig

Jag har pm:at dig förr men aldrig fått svar.. Men vill gärna ha filmen.. Värkar skit bra enligt alla andra.. Hör av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem f-n är du? Vad vet du om mitt film? Det var jag som gjorde för ett tag sen. Gjorde den i November, och anledningen till att länken inte fungerar är server problem

Skulle skicka filmen till er om ni pm:ar mig

Jag har haft filmen länge, och han som gjort filmen heter Chris Dickerson, men det kanske är ditt namn...? Då kanske du vet vem Zombiekiller13 är också som bestämde vad filmen skulle handla om?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips till Lofon:

Använd sökfunktionen, eller kolla på Mullas profil > "Find all posts by this member".

Tack för tipset. Jag har visserligen varit medlem här sen 2002, men jag började inte använda forumet föränn 2004, så jäg är inget proffs direkt. Men tack för tipset i alla fall! // Lofon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...