Jump to content

San Andreas Official Guide


RavenE
 Share

Recommended Posts

Nej det finns inga direkta fusk. Och kartorna med alla Fotografier och Ostron och Hästskorna och taggs är helt fel..

Jag tror den är gjord för det amerikanska GTA San Andreas, eller så är den tryckt i förväg utan att dom viste var dom skulle lägga alla sakerna.

Men det finns en viss fördel. För det står precis hur man ska göra för att klara alla uppdragen och klockslag för alla brudar man ska gå ut med. Plus att det står vilka kläder som ger mäst sexappel och respekt. Plus alla sidouppdrag man kan göra. Så visst är den värd att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det finns en viss fördel. För det står precis hur man ska göra för att klara alla uppdragen och klockslag för alla brudar man ska gå ut med. Plus att det står vilka kläder som ger mäst sexappel och respekt. Plus alla sidouppdrag man kan göra. Så visst är den värd att köpa.

Men det är just den informationen som finns på nätet.

Men själv tycker jag det är lite bättre att bläddra i en guide direkt vid tv:n och ha all info samlat på ett och samma ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..jag tror att jag ska köpa den..:huh: enda nackdelen är ju att den är på Eng...men man förstår nog det mesta iaf ;)

Jo engelskan kan ju vara en nackdel för vissa, men den info som finns på internet är ju oftas på engelska den också.

Själv skulle jag nog inte köpa guiden, men det beror nog mest på att jag gjort det mesta i spelet redan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja gör det.

Finns ju en fördel med den, man slipper har datorn på medans man spelar och det kanske är lite bekvämare att ha en guide liggandes bredvid sig istället för att springa mellan dator och tv.

Min dator står alldeles bredvid PS2 så jag känar nog inte på att köpa guiden :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min dator står alldeles bredvid PS2 så jag känar nog inte på att köpa guiden :wub:

Det gör min me. Men det är inte så kul att resa sig varje gång för att gå fram till datorn för att se vad som kommer att hända eller om det nu var rätt som jag gjorde.. För har man Guiden så behöver du inte använda datorn. Datorn kan du använda bara när du behöver få fram var alla hästskor ligger och alla taggs och foton

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...