Jump to content

GTA2 tokens


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Hej hej!

Jag tankade gta2 igår från deras hemsida, och jag ränkte att jag skulle skrapa ihop alla 50 gta2-tokens för att få bonusbanorna (det är väl det man får, va?), men jag hittar inte nån karta till dem, som till gta3 eller VC. Jag sökte på google, gamefaqs och fuska.nu, och jag hittade en bra faq på gamfaqs.

Tyvärr står det enbart koordinaterna till alla tokens, och för det måste man använda ett fusk. Jag fick det inte att fungera, och dessutom hade jag tänkt mig klara det utan fusk. Så vad ska jag göra? Det heter WUGGLES, enligt fuska.nu, men det funkar inte. Nåt tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej!

Jag tankade gta2 igår från deras hemsida, och jag ränkte att jag skulle skrapa ihop alla 50 gta2-tokens för att få bonusbanorna (det är väl det man får, va?), men jag hittar inte nån karta till dem, som till gta3 eller VC. Jag sökte på google, gamefaqs och fuska.nu, och jag hittade en bra faq på gamfaqs.

Tyvärr står det enbart koordinaterna till alla tokens, och för det måste man använda ett fusk. Jag fick det inte att fungera, och dessutom hade jag tänkt mig klara det utan fusk. Så vad ska jag göra? Det heter WUGGLES, enligt fuska.nu, men det funkar inte. Nåt tips?

Din gubbe ska väl heta fusket? Den ska vara döpt till WUGGLES, eller är jag helt ute och cyklar nu?

Det är inte som GTA3, VC och SA att man skriver fusken "in-game"..

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alltså, jag vet hur man skriver in fusk - jag har fuskat förr på skoj ;). Men jag får det inte att fungera, och det står att det "kan vara så att det bara fungerar på amerikanska versioner".

Jag har tankat gta2 Powermanager, och jag minns att jag för länge sedan kryssat i någon ruta här, som gjorde att om man tryckte på C (eller någon annan knapp), så fick man koordinater. Nån som vet vad alla rutor innebär? Det skulle vara jättesnällt om nån skrev upp ett litet lexikon :wub:

post-6-1107686028_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju ganska många som är uppenbara, såsom Do Blood eller Skip Police, men hur ska man veta vad Do Test eller Do Mike betyder, om man inte provat?

Anyway, Do Debug Keys gav koordinater om man tryckte C, men också teleportfunktion och att man kan titta var man vill. Show Instruments tror jag gav "livmätare" på bilen...

Läste också att WUGGLES bara är till PS2, tror jag.

Cya! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ändra spelarens namn till "gouranga" först för att fusken ska fungera. Sedan ändrar du namnet igen en eller flera gånger till det eller dom fusken du vill använda.

Jag minns när jag hade hittat 49 tokens på den första banan och efter att ha ägnat åtskilliga timmar åt att finkamma stan efter den sista hittade jag den alldeles i närheten av kyrkan där man börjar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...