Jump to content

Movie Maker...


Guest Kurby
 Share

Recommended Posts

Hallå

Jag vill avinstallera och installera om Windows Movie Maker men jag vet inte hur man gör det?

Går det, isåfall hur?

Problemet är att så fort jag lägger till någon slags musik i listan där man lägger till audio och sina video och försöker spela upp filmen så får jag upp ett felmeddelande, men det fungerar om man bara spelar upp video!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå

Jag vill avinstallera och installera om Windows Movie Maker men jag vet inte hur man gör det?

Går det, isåfall hur?

Problemet är att så fort jag lägger till någon slags musik i listan där man lägger till audio och sina video och försöker spela upp filmen så får jag upp ett felmeddelande, men det fungerar om man bara spelar upp video!?

Själv tycker jag du ska skaffa ett nytt redigerings program. Windows Movie Maker saknar mycket, men är enkelt att använda. Dock tycker jag du ska skaffa Vegas Video med många egenskaper, eller Pinnacle Studio 9 som är lite lättare att arbeta med. Adobe Premiere är också bra, men steget från Windows Movie Maker till Adobe Premiere är ganska stort.

Kanske inte svaret på din fråga, men jag råder dig att byta program...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag du ska skaffa ett nytt redigerings program. Windows Movie Maker saknar mycket, men är enkelt att använda. Dock tycker jag du ska skaffa Vegas Video med många egenskaper, eller Pinnacle Studio 9 som är lite lättare att arbeta med. Adobe Premiere är också bra, men steget från Windows Movie Maker till Adobe Premiere är ganska stort.

Kanske inte svaret på din fråga, men jag råder dig att byta program...

Jo, filmerna som skapas genom Movie Maker får också en äcklig "ratio". Med Sony Vegas skapas den orginella "ration"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har testat med Video Vegas men man får ju inte bestämma själv hur stor filmen skall bli när man ska spara!

Jag hittade varken divxaf.ax eller ac3.ax så problemet ligger nån annanstans!

Det går inte att installera Service Pack 2 för mig p.g.a min XP är bränd..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...