Jump to content

Svenska subtitles


g-unit89
 Share

Recommended Posts

Läget är det någon här som vet var jag kan hitta svenska subtitles till meet the fockers. Jag har letat överallt men hittar inte.

Kommer bli lite jobbigt eftersom alla filmer är olika, asså man kan inte bara tanka en sub som sedan känner av och installerar sig korrekt...Finns dock program som VirtualDub där du gör sånt manuellt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte haft problem med nån sub där

Har laddat ner flera riktigt dåliga därifrån. Jag menar hur fan får folk för sig att dom ska översätta en film, när dom inte ens behärskar det svenska språket? Satt och led igenom en hel film där någon satt dit "han" där det skulle vara "honom".

Hur är det med han?

Jag ska fan misshandla han. (OBS: två exempel som säkerligen inte figurerade i filmen jag pratar om. Vilken film det var kommer jag heller inte ihåg.)

Håll er borta från den här branchen om ni inte behärskar det svenska språket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har laddat ner flera riktigt dåliga därifrån. Jag menar hur fan får folk för sig att dom ska översätta en film, när dom inte ens behärskar det svenska språket? Satt och led igenom en hel film där någon satt dit "han" där det skulle vara "honom".

Hur är det med han?

Jag ska fan misshandla han. (OBS: två exempel som säkerligen inte figurerade i filmen jag pratar om. Vilken film det var kommer jag heller inte ihåg.)

Håll er borta från den här branchen om ni inte behärskar det svenska språket!

Även särskrivningar är ytterst irriterande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla översättningar på undertexter.se suger. Speciellt den till Riddick(tvåan)

Helt värdelöst.. särskrivningar och en massa ord som han hade "hittat på" (troligtvist så som Han uttalar ordet på sin dialekt)

Visst finns det en del texter som verkar skrivna av lågstadieelever men en del är faktiskt riktigt bra. Några favoriter därifrån är undertexterna till Donnie Darko, Dodgeball och Shrek 2, för att bara nämna några. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...