Jump to content

Pinsammheter


Weener
 Share

Recommended Posts

Kanske finns en gammal sån här tråd, men det är lika bra att göra en ny.

Här skriver ni pinsammheter som har hänt er genom åren.

Här kommer några av mina, dom jag kan komma på nu.

1 : I sexan spelar jag och 3 kompisar basket, jag ska kasta i korgen, råkar kasta för hårt, så den flyger över korgen och träffar min kompis mormor rakt i ansiktet (Det var familje dag, när föreldrar och släkt fick komma och fika) så hon tappade glasögonen och vinglade till.

2 : Jag var i Spanien med familjen, jag och min syster ska välja glass. Jag står lutat över frysboxen, jag har en oerhört konstig förmåga att dreggla utan anledning ibland, så jag dregglar rätt ner i frysboxen på diverse glassar. Det var pinsamt.

3 : Kom hem från ett LAN och skulle bära in min skärm i vårat radhus, jag är ganska stressad, av nån anledning jag inte minns, så jag går fort, hoppar över det första trappsteget, och hamnar på andra och råkar hoppa rätt in i trappräcket så jag flyger ner för trappan med skärmen över mig. Det var bara att åka med den till tippen sen :D

Edit : Snubblar ungefär 5 gånger per vecka också.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Joo jag vill höra ;)

Okej, vi börjar med en gång när jag var på stan, med polarna och min tjej. Dom andra går i förväg in i en butik. Jag springer efter och går in i butiken. Där ser jag MIN TJEJ stå med en frä'mmander kille och kramas(jag såg henne bara bakifrån), så jag går fram och knuffar undan killen så han ramlar och skriker

- VAFAN HÅLLER DU PÅ MED, DITT JÄVLA ÄCKEL!! DET DÄR ÄR MIN TJEJ!

Jag vänder mig mot min tjej, som visade sig vara en tjej, på trettio ungefär, som var ovanligt kort. Killen hade stått och kramat sin morsa....

Det här var ovanligt länge sen, bara så att ni vet! Jag var inte mer än tio, elva då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vi börjar med en gång när jag var på stan, med polarna och min tjej. Dom andra går i förväg in i en butik. Jag springer efter och går in i butiken. Där ser jag MIN TJEJ stå med en frä'mmander kille och kramas(jag såg henne bara bakifrån), så jag går fram och knuffar undan killen så han ramlar och skriker

- VAFAN HÅLLER DU PÅ MED, DITT JÄVLA ÄCKEL!! DET DÄR ÄR MIN TJEJ!

Jag vänder mig mot min tjej, som visade sig vara en tjej, på trettio ungefär, som var ovanligt kort. Killen hade stått och kramat sin morsa....

Det här var ovanligt länge sen, bara så att ni vet! Jag var inte mer än tio, elva då...

Hahahaha coolt ;)

Hur reagerade han ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt uppe vid halv5 en gång, och skulle sätta på TVn, så hade min brorsa varit där och fipplat med ljudet och allt så när jag sätter på den så hör man

"SHASTA, BABY, SHASTA" på högsta volym. Dagen efter fick vi 5 klagobrev från grannarna.

______________________

Sen har jag gjort som han med skärmen. Jag satt och lirade CS, och slog till skärmen så den flyyyger ner på golvet. Ajdå. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var på Kreta sommaren 2000 skulle vi gå till stranden. När vi kommit fram bestämde vi oss för att gå lite längre bort för att få bra platser. Jag går före alla andra. Och när jag gått ett tag vänder jag mig om för att se vart dom andra är. Och gissa vad? Precis bakom mig går en skithet brud... Topless... Eftersom jag vänder mig om hastigt råkar jag kolla på hennes bröst. Se kollar jag i hennes antsikte och hon ler mot mig och utstrålar ungefär "Gillar du det du ser?". Sen börjar några busvissla till mig för att retas (vet att det var åt mig för dom kolla på mig). Jag kollar framåt och går med snabba kliv ifrån henne så fort som möjligt.... :">

Det var så jävla pinsamt!!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var på Kreta sommaren 2000 skulle vi gå till stranden. När vi kommit fram bestämde vi oss för att gå lite längre bort för att få bra platser. Jag går före alla andra. Och när jag gått ett tag vänder jag mig om för att se vart dom andra är. Och gissa vad? Precis bakom mig går en skithet brud... Topless... Eftersom jag vänder mig om hastigt råkar jag kolla på hennes bröst. Se kollar jag i hennes antsikte och hon ler mot mig och utstrålar ungefär "Gillar du det du ser?". Sen börjar några busvissla till mig för att retas (vet att det var åt mig för dom kolla på mig). Jag kollar framåt och går med snabba kliv ifrån henne så fort som möjligt....:">

Det var så jävla pinsamt!!! :huh:

Nejfan...

Det var ju inte pinsamt ;)

Om hun nu var så snygg så var det säkert värt det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var på Kreta sommaren 2000 skulle vi gå till stranden. När vi kommit fram bestämde vi oss för att gå lite längre bort för att få bra platser. Jag går före alla andra. Och när jag gått ett tag vänder jag mig om för att se vart dom andra är. Och gissa vad? Precis bakom mig går en skithet brud... Topless... Eftersom jag vänder mig om hastigt råkar jag kolla på hennes bröst. Se kollar jag i hennes antsikte och hon ler mot mig och utstrålar ungefär "Gillar du det du ser?". Sen börjar några busvissla till mig för att retas (vet att det var åt mig för dom kolla på mig). Jag kollar framåt och går med snabba kliv ifrån henne så fort som möjligt....:">

Det var så jävla pinsamt!!! :huh:

Om du kunde engelska, så kunde du frågat:

"- Fan va fin du är, kan jag få ditt nummer?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...