Jump to content

"Banned Disney Cartoon"


Crice
 Share

Recommended Posts

Jag har hittat en bannlyst Kalle-serie (åtta-minuters-avsnitt) där Kalle hamnar i ett nazistiskt Tyskland, måste heila ständigt och jämt, och irriteras av ett galet nazist-band som sjunger sin ganska så lustiga propaganda-sång. Det hela är gjort någon gång under 50-talet, och slutar lustigt nog med att Kalle kramar Frihetsgudinnan och svär trohet åt Amerika.

Var kan jag ladda upp denna godbit och visa allmänheten? -_-

EDIT: Den är 80 mb stor. Ganska biffig, det vill säga.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skulle uppskatta om alla inte slängde sig på ledladdningsfilen då detta kan belasta servern. Det är ju endå över 50 online och om 50st skulle ladda ner somtidigt så klarar inte min lina det.

Som folk kanske ser i min signatur så driver jag webbhotell och det gör att det är endel trafik som går in och ut helatiden. -_-

Ni lär märka när det går slött och då bör ni kanske ladda ner vid ett senare tillfälle. har begränsat hastigheten på nerladdningar av den anledning att hemsidor ska ladda fort.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle uppskatta om alla inte slängde sig på ledladdningsfilen då detta kan belasta servern. Det är ju endå över 50 online och om 50st skulle ladda ner somtidigt så klarar inte min lina det.

Som folk kanske ser i min signatur så driver jag webbhotell och det gör att det är endel trafik som går in och ut helatiden. :(

Just så. Tänk på det. Rusa inte på nu. Lugna och snälla.

Här är länken...

Enjoy the ride. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...