Jump to content

Bra spel?


Coach
 Share

Recommended Posts

Cs nörd >_< ..... Sims 2 är ett mycket bra Livssimulator om man nu tycker om säna...

Jag gillar inte Counter-Strike men för det går jag inte runt och säger "csnörd" till folk som gillar det. De har sin egen smak och trots att jag avskyr vissa CSSpelares attityd mot andra så betyder det inte att alla csspelare beter sig så osv.

Det är när man slår ut såna där smått spydiga kommentarer om andra känslor eller tycken man hamnar i bråk eller skapar bråk vilket överflödar trådarna av onödiga fakta och tvingar moderaterna att dela ut varningar och låsa tråden. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan varmt rekommendera Gran Turismo 4 som släpps 9:e Mars. Det bör räcka ett tag framöver...

Skönt att rekommendera spel som inte släppts? Fast du kanske har lirat "prouloge" eller vad det heter...

Half-life 2 tycker jag i alla fall ni ska spela igenom. Linjärt visst, men ändå varierat och härligt!

Evil Genius är en annorlunda "real-time strategy" titel med skön känsla som är trevligt att spela, dock lite enformigt och lär absolut inte passa alla.

Full Spectrum Warrior är en om möjligt ännu annorlundare titel där strategi utspelar sig på marknivå. Otroligt enformigt, men man känner sig proffsig som * när man kutar runt med två amerikanska elitgrupper i öknen.

Redigerad av Upson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...