Jump to content

Många frågor!


jockma
 Share

Recommended Posts

Jag har på många sätt och vis fastnat på Vice City. Här följer ett par frågor jag skulle vara MYCKET takcsam att få svar på...

1. Vad är Stores knocked off? Jag har för tillfället 0 av 15 i det.

2. Har hört talas om att det ska finnas kartor med alla Hidden Packages på internet. Gör det det, och isåfall var?

3. Jag läste nyss här på forumet att vissa har klarat ut The Ice Cream Company. Hur gör man det? Det enda jag kan göra är att åka runt och sälja glassen...

4. Spelar ambulans-, polis-, pizzaboy- och brandkårsuppdragen någon roll för "procenten"?

Återkommer säkert med fler frågor sen f.ö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har på många sätt och vis fastnat på Vice City. Här följer ett par frågor jag skulle vara MYCKET takcsam att få svar på...

1. Vad är Stores knocked off? Jag har för tillfället 0 av 15 i det.

2. Har hört talas om att det ska finnas kartor med alla Hidden Packages på internet. Gör det det, och isåfall var?

3. Jag läste nyss här på forumet att vissa har klarat ut The Ice Cream Company. Hur gör man det? Det enda jag kan göra är att åka runt och sälja glassen...

4. Spelar ambulans-, polis-, pizzaboy- och brandkårsuppdragen någon roll för "procenten"?

Återkommer säkert med fler frågor sen f.ö.

1. Ingen aning..

2. Ja, det finns. Kommer dock inte ihåg adressen. Ta och sök här på forumet,

lovar 100% att du hittar.

3. Japp, man ska sälja ett visst antal, 60 tror jag det var.

4. Jo, tror det spelar nån roll.

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1:an har jag nu fått reda på, att råna butiker väl?

Fråga 2; jepp, jag hittade en karta med allt på, verkar mycket användbar.

Har en till fråga också. Det där Hyman Memorial Stadium, går det nånsin att typ komma in i det och köra lite biltävlingar?

Tack Patrik för svaret på fråga 3!

Redigerad av jockma
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4. Ja, om du vill ha 100% måste du klara alla dom. Du kan gå in i stadion mellan 20.00 och 00.00, varje kväll. Finns 3 olika tävlingar i stadion, men du kan inte välja vilken tävling du vill köra, det slumpas.

Edit.

Ja, Stores Knocked Off är hur många du har rånat. Du måste även råna alla butiker för 100%.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack så hemskt mycket hörrni...

Har bara en ytterligare fråga. Hur klarar man ut Pole Position? Jag har läst om att man ska gå in i rummet med strippan och stanna där i 20 GTA-minuter, att det ska räcka. Men det funkar inte... Har provat att sitta där i en timme t.o.m.

Du måste ha tillräckligt med pengar att betala henne.. Fast om man är pank åker man ju ut därifrån..

Går du in i rätt rum? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har över en halv miljon så pengarna ska inte vara något problem. Det finns ju bara ett rum och i det får man den där stripshowen. Fler rum kan jag inte hitta...

Jag sätter mig och sitter där ett bra tag, över 20 gta-miunter, trycker sedan bara på rshift för att lämna rummet. Ingenting händer. Inte heller när jag lämnat huset.

Redigerad av jockma
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har över en halv miljon så pengarna ska inte vara något problem. Det finns ju bara ett rum och i det får man den där stripshowen. Fler rum kan jag inte hitta...

Jag sätter mig och sitter där ett bra tag, över 20 sekunder, trycker sedan bara på rshift för att lämna rummet. Ingenting händer. Inte heller när jag lämnat huset.

20 sekunder? du ska ju sitta där i minst 3-4 Verkliga minuter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska klara tills det uppdraget man spränger centrumet? Eller vad man nu ska kalla det... I det där kafeét. När man snor 2 polisuniformer med Lance, och sen spränger.. mm, ja.

Är det inte det uppdraget som heter copland?

Iaf så fins den (polis kläderna) i omklädnings rummet i polis stationen närmast malibu clubb. Man ska befria en fånge från D fängelset i nå uppdrag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Stores Knocked Off = Antal Rånade Butiker

2. http://www.all.vice-city.fr.st

3. Du ska sälja ett visst antal "glassar", vet dock ej hur många!

4. Ja, dte gör det absolut. Utöver dem stora uppdragen, så finns det sidouppdrag, som har 40% av spelet! (Hidden Packages, Rampages, Pizzaboy, Ambulance, Police och alla andra där du ska köra helikopter och Top-Fun)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ytterligare frågor...

Ska man göra nåt speciellt för att lyckas råna butikerna i North point mall och Robinas café? Av nån anledning räknas dom inte med i 'Stores knocked off' och jag är fast på 9 of 15.

Klarade nyligen ut det sista uppdraget och följderna blev ju ganska härliga med telefonsamtal och en maffig videosekvens. Händer det nåt liknande när man kommer upp i 100%? Om så inte är fallet har jag ingen vidare lust att försöka(då vet ni!)

Tack för alla svar förresten, det har varit välbehövligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...