Jump to content

Låsa eller Ta bort.


SlewME
 Share

Recommended Posts

Hej forum medlemmar.

Jag har funderat över en sak när det gäller hantering av urspårade trådar och (kassa?) medlemmar.

Så jag har lite frågor:

§1. Varför ska folk sabba trådar? Detta leder ju oftast till hets och internet slagsmål, beror detta på att vissa är omogna eller för att man helt enkelt gillar att driva folk till vanvett? Jag tror att detta har något att göra med otrevligheten här.

Ett tips: Skippa onödiga kommentarer och påhopp.

§2. Varför inte ta bort trådar istället för att dumpa de i papperskorgen då detta i vissa fall kan leda till att nytt folk tycker att hanteringen av forumet är dåligt när de kan kolla i papperskorgen och se hur mycket skit som publiceras på forumet.

Personlig åsikt:

§1. Varna och radera folk som är uppkäftiga.

§2. Ta bort onödiga trådar delvis för att höja forumets status och för att inte får för stor och slö databas.

Diskutera vidare fritt så länge du håller dig till ämnerna §1 och §2. ;)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej forum medlemmar.

Jag har funderat över en sak när det gäller hantering av urspårade trådar och (kassa?) medlemmar.

Så jag har lite frågor:

§1. Varför ska folk sabba trådar? Detta leder ju oftast till hets och internet slagsmål, beror detta på att vissa är omogna eller för att man helt enkelt gillar att driva folk till vanvett? Jag tror att detta har något att göra med otrevligheten här.

Ett tips: Skippa onödiga kommentarer och påhopp.

§2. Varför inte ta bort trådar istället för att dumpa de i papperskorgen då detta i vissa fall kan leda till att nytt folk tycker att hanteringen av forumet är dåligt när de kan kolla i papperskorgen och se hur mycket skit som publiceras på forumet.

Personlig åsikt:

§1. Varna och radera folk som är uppkäftiga.

§2. Ta bort onödiga trådar delvis för att höja forumets status och för att inte får för stor och slö databas.

Diskutera vidare fritt så länge du håller dig till ämnerna §1 och §2. ;)

Bra idé, fast allt får inte bli raderat, mycket av det i papperskorgen hör

ju till GTASajtens historia! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också haft planer på att dölja "papperskorgen" eftersom den knappast innehåller några bra trådar - bara otrevligheter, spam, påhopp osv.

Dock så innehåller den, som sagt, en del av forumets historia...

Kan du förklara lite närmare på vad ni menar med Historia?

Kan man inte sätta ihop ett papperskorgen mod team som plockar ut allt historiskt?

Edit:

Och andra sidan så tar det en det tid att leta igenom 1 490st inlägg (Hela papperskorgen)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du förklara lite närmare på vad ni menar med Historia?

Kan man inte sätta ihop ett papperskorgen mod team som plockar ut allt historiskt?

Edit:

Och andra sidan så tar det en det tid att leta igenom 1 490st inlägg (Hela papperskorgen)

Med historia menar vi roliga saker som har hänt under forumets tid.

Exempel: "Vad betyder runka??" :huh:

Ungefär sånna saker.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med historia menar vi roliga saker som har hänt under forumets tid.

Exempel: "Vad betyder runka??" :huh:

Ungefär sånna saker.. :)

Jo, det var kanske roligt men han är somsagt 93a han som skrev det och inget man bör påminna han om helatiden.

Men ok då vet jag.

Jag ställer gära upp på att plocka ut "historiska" trådar från papperskorgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det var kanske roligt men han är somsagt 93a han som skrev det och inget man bör påminna han om helatiden.

Men ok då vet jag.

Jag ställer gära upp på att plocka ut "historiska" trådar från papperskorgen.

Hur vet du vad som är historiskt? Kollar man på ditt member nr så antar jag att du reggade dig inom de senaste månaderna? :)

Ta int eilla upp eller något, men det lät lite roligt :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vet du vad som är historiskt? Kollar man på ditt member nr så antar jag att du reggade dig inom de senaste månaderna? :o

Ta int eilla upp eller något, men det lät lite roligt :huh:

Vad vet du om min historia här på Gtasajten? :'( .

Har haft en tidigare användare på forumet men kommer varken ihåg pass eller användarnamn därför gjorde jag en ny. :)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Det där förstod jag inte, kan du utveckla?

Han har väl godkänt allas medlemskap, och det syns ju när dom vart medlem.

Såhär menar jag..

När jag skulle registrera mig så upptäckte jag att min mail adress hade hoppat framför tåget dvs min adress "korkad.mine.nu" hade kopplats mot en annan adress vilket innebär att min mailserver inte tog emot mailet som skickades ut till mig när jag registrerade mig.

On-Topic nu tack :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...