Jump to content

Green day!


pixi
 Share

Recommended Posts

Metallica, ironmaiden........ The latin kings' musik alltihop.

Ok, det finns inget som helst samband i det där, och du har ingen som helst grund i det påståendet. Alltså, OWNT.

Slipknot/Soad/Green Day är Britney-musik för att det fungerar på samma sätt. Det låter likadant som övriga miljoner band (ungefär som det var med pojkbands-hysterin för ett tag sen), de är REJÄLT överskattade (tack vare media), och de kommer alla vara bortglömda lika fort som de hamnade på MTV/ZTV/Whatever.

Om någon kommer ihåg de tre banden om tjugo år, då får pixi och Frenzy uppsöka mig och slå mig medvetslös med brödbitar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För de första. Så spelar dom inte slipknot på ztv/mtv allt för mycke.

Och metallica ja. Låter inte de som allt annat också då? ehm. JO.

Och jag vet inte hur du menar när du säger att slipknot låter som britney? Dumas!

Förövrigt så gillar jag inte SOAD. Men slipknot och greenday kommer jag komma ihåg. Så vi syns om tjugo år lille vän! :P

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För de första. Så spelar dom inte slipknot på ztv/mtv allt för mycke.

"Ok."

Och metallica ja. Låter inte de som allt annat också då? ehm. JO.
Heh, knappast. Ge mig ett fint exempel på ett band som låter exakt likadant som Metallica.

Och jag vet inte hur du menar när du säger att slipknot låter som britney? Dumas!

Inte jag heller. :P Jag skrev inte att de lät som Britney heller, så... öhm... på vilket sätt var den där frågan relevant i denna diskussion? "Dumas".

Men slipknot och greenday kommer jag komma ihåg. Så vi syns om tjugo år lille vän!

Gurgel. Menade mer att de är ihågkomna av VIDA VÄRLDEN, ungefär som Black Sabbath. Sabbath skapades för över trettio år sen, och de är minsann fortfarande världskända.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slipknot/Soad/Green Day är Britney-musik för att det fungerar på samma sätt. Det låter likadant som övriga miljoner band

Står de inte där? eller JO de gör det. Förövrigt får du lyssna på vad du vill. Och jag får lyssna på vad jag vill. Tjoho :P

Gurgel. Menade mer att de är ihågkomna av VIDA VÄRLDEN, ungefär som Black Sabbath. Sabbath skapades för över trettio år sen, och de är minsann fortfarande världskända.

Jag har ALDRIG hört black sabbath? :(

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står de inte där? eller JO de gör det. Förövrigt får du lyssna på vad du vill. Och jag får lyssna på vad jag vill. Tjoho  :P

Ok... du skrämmer mig med din brist på att kunna läsa.

Slipknot/Soad/Green Day är Britney-musik för att det fungerar på samma sätt.
Britney och den dödliga trion blev kända på samma sätt, och är.. "berömda" av samma anledning. Media.

Det låter likadant som övriga miljoner band

Slipknot, Green Day och Soad låter likadant som miljoner övriga band. ingen Britney nämd här inte.

Jag har ALDRIG hört black sabbath? :(

Då saknar du allmänbildning. ÖHÖHÖHÖ, jag vet inte vad USA är! :P

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför sa du då att jag skulle få slå dig om VIDA VÄRLDEN kommer ihår slipknot om 20 år?

Kul? De kommer inte vara ihågkomna om 20 år, mer skrev jag inte, mer menade jag inte.

Jag kommer ju göra det för att jag gillar dom.
Eller för att du inte tycker om mig. :P

Alltså får man bara gilla sådant som alla andra känner till?

Nä, det vore inte rättvist. Jag har inte skrivit något sådant, så sluta anklaga mig för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar Green Day. Bryr mig ärligt talat inte ett skvatt om hur kända dom är om tjugo år. Dom har varit aktiva i över 10 år, och förtjänar respekt för all skön musik dom lyckats skapa. Att det finns "miljontals" band som försöker rida på Green Day vågen är nog en naturlig utveckling.

En snubbe och hans band hör skön musik på radion ----> "Ahh så ska vi också låta"

"I walk this empty street on the boulevard of broken dream..."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla bara bråkar när det talas om musik. Är det så svårt att förstå att folk gillar olika musikstilar/band/artister? :rolleyes:

Förövrigt så hatar jag Green Day. Men jag tänker inte tjaffsa om det :wub:

Äh, jag tar bort det sista, skulle ju inte tjaffsa :wub:

Redigerad av Curly
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...